• Anonym (Undrande)

Vad tusan är Happymonkeys för en sida?

En Tinder-tjej föreslog att vi skulle fortsätta chatta på sajten happymonkeys . se, och efter en snabb googling finner jag ingen sida som heter så. Är det någon som vet vad det är, eller försöker någon hacka mig?

• Svar på tråden Vad tusan är Happymonkeys för en sida?
  • Anonym (Skum?)

Var det inte någon tråd där killen blev lurad in på någon annan sajt där det skulle föras över en massa pengar till slut? Inte alltför länge sedan.

• hellothere87

Haha... Vilka idioter det finns alltså.

• Anonym (Undrande)
    hellothere87 skrev 2019-02-14 17:06:18 följande:

Haha... Vilka idioter det finns alltså.

Sannerligen. Hade tidigare en sida som hette happypancake, och tänkte således att detta var något liknande, men icke. Att fortsätta konversationen via någon fulsida som kräver kreditkort låter ju värre än vansinnigt. Men det finns väl folk till allt. 
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Skum?) skrev 2019-02-14 17:03:20 följande:

Var det inte någon tråd där killen blev lurad in på någon annan sajt där det skulle föras över en massa pengar till slut? Inte alltför länge sedan.

När det finns en spam-sida som lurendrejare länkar till, så brukar man ju alltid finna info om det (lite som när man kan söka info om ett skräpnummer som ringt en för att försöka sälja konserverad mjölk, typ). Det mystiska här, är att det inte finns ngn som helst info om denna sida på nätet. Kanske klarade inte ens lurendrejaren av att skriva in rätt fejk-sida i meddelandet till mig?
  • Anonym (Sadmonkey)

Gjorde mig medlem för att kolla up, verkar vara så att du måste betala för att få så kallade (coins) för att kunna forsätta att skriva med tjejer där.

Så läss på sånt, vf ska det vara så jävla svårt att få tag på en tjej och snacka med, eller hitta en kk, kanske mycket bättre här på FL. Dock så är man ny här och blir samma här att man får inte kontakt med nån...

• Anonym (fundersam)

Har varit med om samma sak, matchat med en tjej på tinder som sen föreslog att snacka vidare på happymonkey.

Måste vara något lurt med detta, tror inte det är en bot, för så trovärdig kan de omöjligen vara, men garanterat ett fakekonto med nån scammer bakom.

I mitt fall var det en 29årig Moa

• Phiskpinne

Även jag blev kontaktad av en Moa på 29 år. Gift och boende i Skarpnäck enligt henne själv. Finns dock ingen Moa som är gift, 29år och bor i Skarpnäck enligt en enkel efterforskning. Hon ville också att vi skulle gå från Tinder, till kik och sen till happymonkey.se

Suck...

• Anonym (fundersam)

Exakt samma här, först till kik sen happy monkey

• Anonym (M)

Jag pratade också med en tjej på tinder som föreslog att vi skulle försätta på tinder...Sen föreslog hon att vi skulle träffas...Men eftersom hon hade en sambo som det höll på att ta slut med så ville hon vara diskret och försätta samtalet på Happy monkeys. Hon bestämde till och med dag för att träffas. Hon hette Rebecka 35år ???? skumt

• Behama

Hej, Jag tycker att denna sida är helt underbar, Jag har träffat världens goaste killa här ifrån. Och vi väntar oss nu ett barn tillsammans, Jag kan tala för mig själv, Men jag tycker inte att sidan skiljer sig från andra sidor mer  än att man får betala. Men alla gratis sidor är det ju bara idioter helt och hållet :( Så nu är det som det är. Ni män får helt enkelt börja behärska er och börja respektera tjejer och kvinnor på nätet när man ska nätdejta

Svar på tråden Vad tusan är Happymonkeys för en sida?