• Anonym (Undrande)

Vad tusan är Happymonkeys för en sida?

En Tinder-tjej föreslog att vi skulle fortsätta chatta på sajten happymonkeys . se, och efter en snabb googling finner jag ingen sida som heter så. Är det någon som vet vad det är, eller försöker någon hacka mig?

• Svar på tråden Vad tusan är Happymonkeys för en sida?
  • Behama

Hej, Jag tycker att denna sida är helt underbar, Jag har träffat världens goaste killa här ifrån. Och vi väntar oss nu ett barn tillsammans, Jag kan tala för mig själv, Men jag tycker inte att sidan skiljer sig från andra sidor mer  än att man får betala. Men alla gratis sidor är det ju bara idioter helt och hållet :( Så nu är det som det är. Ni män får helt enkelt börja behärska er och börja respektera tjejer och kvinnor på nätet när man ska nätdejta

• Behama

Hej, Jag tycker att denna sida är helt underbar, Jag har träffat världens goaste killa här ifrån. Och vi väntar oss nu ett barn tillsammans, Jag kan tala för mig själv, Men jag tycker inte att sidan skiljer sig från andra sidor mer  än att man får betala. Men alla gratis sidor är det ju bara idioter helt och hållet :( Så nu är det som det är. Ni män får helt enkelt börja behärska er och börja respektera tjejer och kvinnor på nätet när man ska nätdejta

• Figgestar
    Behama skrev 2019-04-21 19:15:05 följande:

Men herregud! Spelar väl ingen roll hur jävla underbar sidan är om kontakten redan är knuten när tjejerna vill ha över dom dit. Då finns det ingen anledning öht att ta det vidare till något som kostar pengar.
  • Anonym (anonym99)
    Anonym (M) skrev 2019-04-12 21:48:17 följande:

Jag pratade också med en tjej på tinder som föreslog att vi skulle försätta på tinder...Sen föreslog hon att vi skulle träffas...Men eftersom hon hade en sambo som det höll på att ta slut med så ville hon vara diskret och försätta samtalet på Happy monkeys. Hon bestämde till och med dag för att träffas. Hon hette Rebecka 35år ???? skumt

Akkurat samme historie her. De har kommet til Norge også nå. Min historie er helt lik, svensk tjei som matchet på Tinder, Bodde med sambo, KIK og videre til Happymonkey etc..... Hva er business casen på dette ? Jobber de for happymonkey og lurer oss til å betale ? Er det der scam er ??
  • Anonym (Anonym)

Detsamma har hänt mig.

Matchat på Tinder med en Erica 29år.

Gick över till KIK och nu vill "hon" att jag ska kontakta henne på happymonkey..

Samma historia. Sambo som hon försöker göra slut med..

• bandrulle

Samma har hänt mig.. tinder > kik > Happy Monkey
    Dock så hade hon gjort slut med sin sambo, men han bodde kvar i lgh till sept..
    Gjorde en snabb bildsök på hennes bilder och fick fram en Cheyenne lessing från USA.
    Tur man fattar snabbt att det är nått fuffens och bara spelar med =P

• bandrulle
    bandrulle skrev 2019-07-08 22:43:44 följande:

Samma har hänt mig.. tinder > kik > Happy Monkey
    Dock så hade hon gjort slut med sin sambo, men han bodde kvar i lgh till sept..
    Gjorde en snabb bildsök på hennes bilder och fick fram en Cheyenne lessing från USA.
    Tur man fattar snabbt att det är nått fuffens och bara spelar med =P

Cheyenne lessig skrev fel namn..
  • Johannes70

Tjena grabbar! Jag förstår att man blir misstänksam, men jag blev indragen på samma sätt som ni säger men slutade med att jag träffade en annan tjej där som idag har flyttat hem till mig och vi är sambos sen 6 månader tillbaka. Hon var väldigt svår och få träff med men med lite tålamod så fick jag henneGlad 

• Zingo72

Happy monkey är ju en fejksida med en massa fejk profiler. Det syns redan på bilderna, reggat mig där och fasiken det är ju en ren scam.
    Har man lite insikt hur en dejting sida är uppbyggd ser man ju de har tagit HP bnamn för att lura in folk där.
    Fast lite kul kan man ha att driva lite med botarna, eller de seriösa där. För seriöst är den absolut inte!
    Oavsett vad folk säger ..de har träffat sin äkta kärlek där.

• Johannes70
    Zingo72 skrev 2019-11-13 09:52:45 följande:

Happy monkey är ju en fejksida med en massa fejk profiler. Det syns redan på bilderna, reggat mig där och fasiken det är ju en ren scam.
    Har man lite insikt hur en dejting sida är uppbyggd ser man ju de har tagit HP bnamn för att lura in folk där.
    Fast lite kul kan man ha att driva lite med botarna, eller de seriösa där. För seriöst är den absolut inte!
    Oavsett vad folk säger ..de har träffat sin äkta kärlek där.

Men nu måste DU skoja va? Det är en riktig dejtingsida och det ÄR RIKTIGA MÄNNISKOR så varför tycker du det är så kul och driva med dem för? Om du tycker sidan är fejk så sluta vara där. Du kan inte bara leka med folks känslor för att DU TROR den är fejk. Skärpning på riktigt!
  • Anonym (miniring172)

happy-monkey är bara ett jävla bondfångeri. gå inte på det

Svar på tråden Vad tusan är Happymonkeys för en sida?