macksan skrev 2019-02-18 19:44:06 följande:
Hoppas din lilla gör som sina syskon och kommer i morgon då :)
Bara allmänt ont i hela kroppen, har jätte ont i underlivet när jag rör mig och foglossningen på det. Ja det dåliga samvetet är konstant nu för tiden. Duktig du är som iaf går ut varje dag, det gör inte vi.
Min man förstår hur jobbigt jag har det men samtidigt kan han inte vara hemma mer för då har vi ingen stans att bo om en månad :/
Vad "roligt" att ni också ska flytta. Jag ångrar så i efterhand att vi ska flytta just nu men men :P när ska ni flytta? Ska ni bo i renovering eller som oss renovera innan ni flyttar in? Vi köpte vårt nya hus i juni och jag blev gravid i juli så himla dålig tajming. Min man jobbar som snickare så vi har valt att riva ut allt och göra om hela planlösningen vilket kommer bli super när det är klart, men kanske var lite onödigt med tanke på att jag blev gravid. Men man vet ju aldrig innan hur en graviditet ska bli.
Jag tror att jag väntar en pojke till men det är bara för att jag redan har en så har svårt att se att det blir en flicka :) vad har du för kön på dina andra barn? Har du känt någon skillnad under graviditeterna om du väntat en pojke?
ja! va tusan är den där smärtan i underlivet? har aldrig känt så förr, men de är verkligen vidrigt! jag är gråtfärdig ibland för de gör så ont där! äh man gör så gott man kan, jag har försökt intala mig att de kanske sätter igång om jag försöker röra mig lite, men de har som sagt bara gjort mig soffliggande. vi flyttar inte förrän 1 maj, men våren kommer bli tuff, är ju jag som får ta lasset hemma medans han jobbar å renoverar...men blir säkert bra när allt är klart. jag har en flicka å en pojke sen innan, mådde så bra under deras graviditeter, förutom lite halsbränna å illamående typ. detta är rena motsatsen. de här år absolut sista barnet för oss! vi (jag) är heeelt klar! å så sätter förvärkarna igång nu på kvällen, men de blir ju tusan inte mer! gaaah!