• mican

Letrozol - följas åt?

Hej, hoppas jag får hoppa in i denna tråden, har en son född 2014. Sent missfall 2016. Uthavandeskap feb 2017, fick operera bort en äggledare. Ingen graviditet efter det så imorgon börjar jag första månaden med letrozol ???? Har fina äggblåsor och fina simmare med ägglossar tydligen inte, så nu hoppas vi det tar sig ???? Har ingen erfarenhet av letrozol, någon som har läst på om det ger bra resultat? ????

• mican

Hej, hoppar med här om det är okej, en son född 2014, sent missfall 2016, uthavandeskap februari 2017 sedan dess inget plussa på stickan. Lycka till alla som längtar! Glad påsk :)

Listan:

Emphz - letrozol kur 3, dubbelkur + Gonal-f. Vul 18/4 visade en äggblåsa på 19 mm och en på 14 mm. Ovitrelle på kvällen den 18/4. Bim cirka 3/5.

Efterlängtadsen2014 - letrozolkur 1 avslutades 25/3, inväntar VUL 1/4 när det är beräknad ägglossning.

Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3

mallanbus - letrozol kur 3 klar 13/4, bim 3/5.

Ma18 - ätit 4 letrozolkurer, inväntar nu spolning av äggledarna

Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3

GlitterLina- letrozol dubbeldos 5/4-9/4

Lunne - Letrozol kur 2 17-21/4, UL 25/4.

Waitress: Letrozol kur 1, enkeldos. UL äggblåsa 25 mm. ÄL mellan 3-5 april. BIM 20/4

Anonym JJ - Letrozolkur 2, dubbeldos sista tabletten togs 26/3

JordemorKattis - Letrozolkur 1. 11/4-15/4. UL 18/4, inga mogna ägg. Primolut, sedan behandling nr 2 med Letrozol dubbeldos

Mican- avslutat första kuren med letrozol. Inväntar bim den 25/4

• mican

Okej, ja det är ju en sån lång väntan mellan äl och bim. Har bim på onsdag, men börjar redan känna mig otroligt ledsen för jag tror inte det har gått vägen. Vill så gärna få ett plus på stickan, men det känns så långt borta. Hoppas det får bra för er andra :)

• mican

Andra månaden med letrozol, dag 1 idag. Bara att ladda om och hoppas på ett plus snart :)

• mican

Inväntar äl, andra månades med letrozol men tyvärr verkar det inte bli någon ägglossning denna månad. Fortfarande negativa äl test. Är inne i en period där jag är så ledsen att det inte blir något plus på stickan :( vill så gärna ha ett syskon till min son. Hoppas det går bra för er alla!

• mican

Trodde det var kört denna månad eftersom jag inte fått något positivt ägglossningstest, idag hela 10 dagar efter beräknad äl har jag känningar och äntligen ett positivt ältest ????

• mican

Listan:

GlitterLina- dubbeldos letrozol, äl 20/5

Emphz - letrozol kur 4 - dubbelkur, gonal f 75 enheter i 6 dagar. Vul visade 2 äggblåsor. Ovitrelle. Fick positivt graviditetstest den 29/3 :)

Efterlängtadsen2014 - letrozolkur 1 avslutades 25/3, inväntar VUL 1/4 när det är beräknad ägglossning.

Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3

mallanbus - letrozol kur 3 klar 13/4, bim 3/5.

Ma18 - Letrozolkur 6, BIM 29/5

Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3 GlitterLina- letrozol dubbeldos 5/4-9/4

Lunne - Letrozol kur 3 14-18/5. VUL 23/5 visade en blåsa på 20 mm. ÄL sannolikt 24/5, BIM 7/6.

Waitress: Letrozol kur 1, enkeldos. UL äggblåsa 25 mm. ÄL mellan 3-5 april. BIM 20/4

Anonym JJ - Letrozolkur 2, dubbeldos sista tabletten togs 26/3

JordemorKattis - Letrozolkur 1. 11/4-15/4. UL 18/4, inga mogna ägg. Primolut, sedan behandling nr 2 med Letrozol dubbeldos. Letrozol 5 mg 3-5 maj. UL 13/5. 4 äggblåsor som troligen vill släpp. Rekommenderas inte att ha samlag.

Mican - Månad två med letrozol och mensen börjar komma igång, så snart dags att påbörja månad 3.

Svar på tråden Letrozol - följas åt?