• amillak

Letrozol - följas åt?

Nuså! Aldrig varit så glad över att se blod i trosorna ;) fick en liten brunaktig flytning i torsdags, ganska mycket mer igår samt värk och fortsatt blödning idag. Inte bestämt om jag ska börja med Letrozolen ikväll eller imorgon med tanke på den brunaktiga mindre flytningen i torsdags? Ska jag räkna det som CD1? Hur avgjorde ni?

• amillak

Hej! Är i den jobbiga-långa-väntan-fasen av cykeln.. åt letrozol mellan 29/6-3/7, var på vul 15/7 (försent i cykeln enligt läkaren) så allt vi såg var en tjock och fin slemhinna på 10 mm. Lämnade blodprov i torsdags 18/7 för att kolla om jag haft ägglossning, inte hört om nåt provsvar än. Tog ett testa-tidigt gravtest igår som var negativt men är nog fortfarande för tidigt även för ett sånt test.. har stickningar/ilningar i brösten från och till och igår kände jag som ett stickande tryck mellan benen, t o m så jag grimaserade lite, höll i sig nån minut sen försvann det..

• amillak
    agnianits skrev 2019-06-27 07:11:38 följande:

Då går man på kur två och håller alla tummar för att det går denna gång. Min mens blev mer sparsam efter första kuren. Något mer som varit med om det?

Hoppas att denna månaden är vår månad!

Listan

GlitterLina- mens 4/6. dubbeldos letrozol 6-10/6 

Emphz - letrozol kur 4 - dubbelkur, gonal f 75 enheter i 6 dagar. Vul visade 2 äggblåsor. Ovitrelle. Fick positivt graviditetstest den 29/3 :)

Efterlängtadsen2014 - Börjar letrozolkur 3, 2/6. Sista tabletten 6/6. 

Zey - letrozol kur 4, klar 6/3, inväntar vul 11/3. Ovitrille spruta 11/3, ägglossning 13/3. BIM 28/3 

mallanbus - letrozol kur 3 klar 13/4, bim 3/5. 

Ma18 - Letrozolkur 7, BIM 29/6 

Lisun - Letrozol kur 2, sista tabletten tas 10/3 

Lunne - Letrozol kur 4 9-13/6. VUL 18/6 visade en blåsa på 18 mm, ÄL sannolikt senare i veckan, BIM 5/6. 

Waitress: Letrozol kur 1, enkeldos. UL äggblåsa 25 mm. ÄL mellan 3-5 april. BIM 20/4 

Anonym JJ - Letrozolkur 2, dubbeldos sista tabletten togs 26/3 

JordemorKattis - 

Letrozolkur kur 1. 1 tab/dag. UL 18/4, inga mogna ägg. Primolut. 

Letrozol kur 2. 2 tab/dag. UL 13/5. 4 mogna ägg. Rekommenderas inte att ha samlag. 

Letrozol kur 3. 1+2+1+2+1. UL 10/6. 

Mican - Månad två med letrozol och mensen börjar komma igång, så snart dags att påbörja månad 3.

Clemmentima - Letrozol kur 1, börjar 13/6 och har VUL 24/6

amillak - Provera start 20/6 sedan Letrozol kur 1, 29/6-3/7, VUL 15/7. Plussade 24/7.

Agnianits - letrozol kur 2, började 24:e juni och har bim 20:e juli

Svar på tråden Letrozol - följas åt?