• Anonym (C)

Letrozol - följas åt?

Någon annan som började testa tidigt trots ovitrelle? Min första kur och ville se hur fort det gick ut ur kroppen. Såhär är mina resultat

Ovi + 4 = jätte starkt

Ovi + 5 = positivt men svagare

Ovi +6 = negativt helt blankt

Ovi 7 = negativt men kan se skugga

Ovi + 8 = positivt inte jätte starkt men synligt.

Hoppas detta tyder på en graviditet då det gick ur kroppen först.

• Anonym (C)
    akalei skrev 2020-09-24 10:20:45 följande:

Jag har inte själv testat tidigt efter Ovitrelle men tycker det där ser mycket lovande ut! Som du skriver så måste ju HCG på dag 7&8 komma från nåt annat än Ovitrelle eftersom du fick blankt däremellan. Grattis :)

Jag hoppas verkligen det men ska testa lördag igen och se om det blivit starkare. Håller tummarna. Haft 8 missfall innan men första behandlingen så hoppas detta gett resultat även om oron alltid finns där :)
  • Anonym (C)
    akalei skrev 2020-09-24 14:32:57 följande:
    Uff, fy vad tungt med 8 missfall :( Men så bra att ni får behandling nu. Håller alla tummar för att det ger önskad effekt!
     Tack så mycket! :) Det har inte varit enkelt men man försöker hålla hoppet uppe och fortsätta kämpa. Hur går det för dig? 
  • Anonym (C)
    akalei skrev 2020-09-25 14:27:34 följande:

Jag plussade i förra veckan efter två lyckade stimuleringar (gjorde innan dess två stimuleringsförsök som inte gav ÄL). Så håller tummarna för att det går hela vägen :) :) Mitt första plus så väldigt spännande! :)

Så himla roligt. Vilken vecka är du i? :) Jag har fortfarande svagt plus och 10 dagar sedan sprutan i morgon så vi får se hur de går för mig
  • Anonym (C)

Till er som prövat Letrozol och ovitrelle förut, när fick ni mens efter sprutan? Jag är på dag 14 idag, ingen mens och bara fått jätte svagt test med clearblue så ser det som negativt. 

• Anonym (C)
    light skrev 2020-10-23 15:41:15 följande:

Tjejer jag hoppar ur den här tråden nu. Var på ännu ett ultraljud idag och nu mäter fostret 8+0 veckor och allt ser bra ut <3 Går det inte hela vägen så kommer jag kanske tillbaks.

Önskar er all lycka till! Har varit skönt att ha er att prata med det här året. Kram!

Grattis!!
Svar på tråden Letrozol - följas åt?