Letrozol - följas åt?
Och där kom mensen..en omgång till med letrozole o sen är det klart! Usch för de tabletterna! Har mått så dåligt den här månaden!
Och där kom mensen..en omgång till med letrozole o sen är det klart! Usch för de tabletterna! Har mått så dåligt den här månaden!
Jaha, där ser man! Ja, jag minns att det finns en sköterska som heter Malin. Hon va med när jag spolade äggledarna och visade sprutteknik, var väldigt trevlig ")
Jag beklagar att det inte blev något den här månaden! Väldigt tråkigt :(
Jag väntar faktiskt på ultraljud nu.. men i fredags hade ingen växt. Vet inte hur länge jag får fortsätta menJaha! Har Lisa slutat! Då blev hon inte alls långvarig. Ja, det finns en sjukskrev som heter Malin, jag hade henne vid äggledarspolningen och vid sprutteknik :)
Jag beklagar massor att det inte blev något denna månaden. Så jävla trist! :( Vad var det som hände efter den här omgången letrozol?
Jag kommer just från ultraljud nummer 6/7 och inget har hänt men än att slemhinnan har blivit tunnare, hur det nu kan ske. Jag får fortsätta till fredag, sen avbryter vi denna omgången, då har jag slutat i 27 dagar cirka :)
Gjorde det ont? Min läkare tog in en sköterska och det var kanske bra för katetern läckte.
Jag relaterar till dig fullkomligt. Har velat sen jag själv var ett barn och vill så gärna berätta för våra föräldrar som också längtar. De vet dock inte att vi kämpar, men mina föräldrar kommer få veta inför ivf.
Vi har sagt att vi ska prova sprutorna iaf två gånger innan vi skickar ny ivf remiss. Men nu räknar jag med avbryt på fredag och jag vet inte om detta räknades som ett försök. Ja, nästa gång ökar vi. Från 50 de första två veckorna så kör vi 75. Sen höjning därefter. Jag tror inte letrozolen i sig är dålig uta jag tror att det är trippeldosen som inte är bra att äta för länge. Men kan ha uppfattat fel också :)
Har ni förberett frågor till den 25? Sophiahemmet går vi hos nu.:)
Fy fan vilket år. Kan relatera i så mycket i det du skriver och det blir ju ett trauma när så många mål och drömmar sätts på tvären.
Så fruktansvärt jobbigt att er relation förändrades i och med att du bröt ihop vid infektionen. Jag känner själv rädsla för att berätta. Vill inte bli sedd på något annat sätt. Jag vill inte att andra stressar åt mig, för det gör jag alldeles utmärkt själv.
Hade jag valt nytt ställe nu hade jag valt Livio Kungsholmen för att deras siffror verkar bäst för just mig och min ålder. Kolla in q-ivf innan du väljer :) Det var ingen väntetid när jag sökte vård på Sofiahemmet, så himla skönt!
Kan det vara värt att se till att få det där andra utlåtandet? Rimligtvis borde det räcka med samtycke per telefon eller bank-id?
Jag funderar mest på vad deras plan är framöver. Hur ni ska gå vidare..
Kram :)
Tänk så olika det är... en av våra läkare där skickade in ivf remissen utan att min sambo var med...
Javisst, om vi går över till ivf så kmr vi berätta. Blir så mkt med alla sprutor och konstigheter. Säkert mkt mer emotionellt instabilt också..men då blir det för mina föräldrar inga andra. ;')
När skickade ni remissen till ivf? Hur gick det till? Fick ni veta hur kötiden är?
Vi ska träffa läkaren nästa vecka för att gå igenom våra provsvar (tror jag) och få remissen skickad.
Relationen är tyvärr inte så bra. Jag kmr bli släktens skvaller och jag kmr förstöra för deras fantastiska son osv. Även om varit tillsammans sedan vi var tonåringar har relationen inte kunnat stärkas :( jag har inget förtroende alls för dem, tyvärr!
Javiist! Nu är jag på provera dag 3.. känns som evigheter till nystart!
Ja.. min mage är fortfarande blå och kommer inte hinna återgå innan nästa omgång. Det känns lite drygt för att det gör ont :( åh fy! Men jag tror på er och hoppas att detta blir er gång!!
Ska höra med dem till nästa uppstart! Har som tur är inte så ont dock. Jättehärligt men skönt :)
Variera ben? Haha, sticker i magen här ;D
Väntar på provera blödning sista tabletten tog jag igår och väntar på blödning :/ Själv då?
Haha ja, just det! Suck.. mycket i huvudet nu.
På tablett 8, men den kom idag i alla fall! Så på fredag får jag börja spruta igen! Så pepp!! Äntligen något aktivt igen! :D
Den väntan är outhärdlig.. har du några aktiviteter eller så som du kan fokusera på istället?
Nu har vi fått vår avstämning med kliniken och en remiss till ivf ska skickas..vet inte om vi ska byta klinik eller köra på,,känner mig helt ambivalent..
Åh, hur känns det efter helgen nu? Har ni hunnit klura något? Känns det som att ni fortsätter på ivfnordic eller söker ni er någon annanstans? :)
Vet du, jag och många till har ett infertilitetscummunity på Instagram. Om du vill hitta in dit så kan du kolla in tex mig och mina följare/personer jag följer. Det är så mkt enklare att ställa frågor till många där och få tips och stöd inför behandlingar, jag heter barn.resan om du vill kika in :)
Jag accepterad dig nu iaf. Så du inte tror att jag dissat dig ;)