AnnaLinnea87 skrev 2019-11-04 11:53:33 följande:
Hoppas att det inte är det, men förstår din rädsla. Haft två missfall sedan vi började försöka för 2,5 år sedan. Ett v.6 och ett v.12. Varför fick du letrozol? Tänker att är det något problem som ex att man inte får ägglossning så borde du ju inte behöva vänta ett helt år igen innan ni får testa.
Hoppas detta kan muntra upp - Min kompis fick ett par blödningar under sin graviditet med sin dotter, en stor runt v 8 och 15. Hade inte en blödning med sin tidigare son, men på sjukhuset kunde de inte se något fel och hon födde som sagt en fullt frisk flicka utan komplikationer ett par månader senare.
Grejen är att jag har ju inte konstaterad pco tex,på alla prover såg allt bra ut.men hade äl strax innan besöket och inget ägg syntes vilket då,Vilket det borde gjort,sade även min app har svårt att kartlägga om jag fått äl.hormonerna beter sig olika olika månader dvs ibland får jag svullna bröst och förmodligen har jag fått äl då,men oftast får jag inte så.detta var en privat klinik,har inga papper där det står att min ä
l-strular.vi har försökt 1,5 år med ett tidigare missfall.Mensen har även hoppat en månad och innan vi började försöka hade den varit borta 2,5 år,kanske hade den 6 mån innan vi började försöka minns inte.haft lång cykel och lite kort lutefas men blev bättre efter första missfallet.får se om jag kan få papper/bevis på strulet så jag kan söka via landstinget ändå.men tvivlar på de vill hjälpa iom missfallet.
Jag känner mig inte speciellt gravid,inte gjort det så mkt alls den här gången.tycker ev brösten är lite mindre samt ömmar
mindre.ilöamående kan jag inte räkna som tecken då jag har svamp i munnen och magkatarr.
Tack<3 betyder mkt att höra även om jag inte orkar hoppas.
Inväntar samtal från kliniken vi betalade för hjälp på samt kvinnokliniken,ev åker vi annars in på akuten imorgon annars.vill se så inget sitter fel iaf.sist hade jag blod i buken.
Beklagar dina missfall 3
Mina verkar ske i ungf samma vecka.