• qaswas122

Letrozol - följas åt?

Jag har de senaste två kvällarna fått lite ont (känns som i livmodern) när jag böjer mig, eller får tryck på magen. Efter googlande, dumt nog, är jag rädd att det ska vara en cysta :( Någon som haft det och haft samma symtom?

• qaswas122
    Vicktoria88 skrev 2019-10-21 20:45:13 följande:

Måste bara dela med mig av min externa klantighet.. Igår på min 5:e Primolut Nor dag så råkade jag istället för att ta en Primolut Nor tablett ta en Letrozol tablett..

Hade hjärtklappning hela kvällen och halva natten igår och haft den sjukaste migränen idag på dan, kändes som huvudet skulle sprängas och som att jag skulle kräkas närsomhelst. Hur typiskt är inte det, antar att det inte är någon som gjort samma sak men tänkte ändå kolla, en dag borde väll inte påverka primolut nor kuren? :p

Stackars kroppen är väll helt i chock av hormonsvängarna :( //Klantmajan

Åh neeeej, vad typiskt! Verkligen något jag hade kunnat göra, haha. Jag vet faktiskt inte, men känns inte som om en dag kan göra så stor skillnad? Men jag är nog inte rätt person att uttala mig heller... 
  • qaswas122

Idag BIM-4, ev. BIM-5 då jag inte är helt säker vilken av dagarna äl skedde. Jag tror jag börjar smygtesta imorgon med tidigt test. Så nervöst! Hur går det för er andra? Någon som närmar sig BIM? :) 

• qaswas122
    AnnaLinnea87 skrev 2019-10-23 10:54:01 följande:
    Än är inte loppet kört. Jag plussade först på v.6+4 med min son. Har haft två missfall (v.6 och v.12) och då plussade jag på BIM-dagen båda gångerna så hoppas det blir ett sent plus för dig denna gången.

Jag har inga känningar alls längre, tycker kaffet smakar gott igen och brösten har inte blivit större. "Mensvärken" är borta, så tror det bara var sprutan som gjorde mig känslig. Försöker glädjas åt att jag i alla fall fått ägglossning denna gång, även om det ibland är svårt att se det positiva i att det inte resulterade i en graviditet. 

Håller tummarna för dig att du ett plus imorgon på BIM-dagen Plus
    Mina känningar börjar också, sakta men säkert försvinna. Sambon vill att vi ska vänta till BIM (lör eller sön) innan vi testar, jag vill sååå gärna idag. Tycker denna väntan är så jobbig. :( 
  • qaswas122
    AnnaLinnea87 skrev 2019-10-24 09:04:35 följande:
    GRATTIS!!! Åh vad roligt för dig/er Hjärta Blev plus dagen innan BIM då va? Glad Hur mår du nu? Ska ni få gå på tidigt VUL eller hur gör dom när man bli gravid med Ovitrelle?

STORT STORT GRATTIS (igen)! 
    Tack!! Ett svagt plus men ändå tydlig linje SkrattandeHjärta Jag har inte använt Otrivelle, utan har kört provera + letrozol! 

Och stort tack, igen!!! Jag är såå chockad och glad <3
  • qaswas122
    okheei skrev 2019-10-24 09:09:32 följande:

Jag vet inte hur man svarar specifik person, men ja, det är första kuren för mig ????

Du klickar på "citera" :D
  • qaswas122
    AnnaLinnea87 skrev 2019-10-24 09:49:34 följande:
    Nu tänkte jag fel, men grattis var ändå specifikt till dig!! var det enkel eller dubbelkur av letrozol och hur många kurer har du kört? Svårt att hänga med då det var länge sedan det var en uppdaterad lista på alla. 

Så kul att höra att någon blir gravid av letroxol - ger hopp Glad
    Det var dubbelkur! Första gången körde jag enkel, nu dubbel och blev gravid. Fick inte äl på enkel. Så det gick snabbare än vad vi förväntat oss! Skrattande
  • qaswas122
    okheei skrev 2019-10-24 09:56:12 följande:
    Hur många kurer har du kört och vilken dos? och vad länge har ni förskt bli gravida? :)
    Detta är andra kuren. Första var enkel, ingen äl. Nu dubbel, gravid. Försökt sedan i juni ungefär. :) Men har ingen egen äl.
  • qaswas122
    Nelle83 skrev 2019-10-24 12:06:21 följande:
    Men åh så fantastiskt!!

GRATTIS!! Så glad jag blev nu!
    Tack, fina du! Är så glad men är helt overkligt. Hur går det för dig? Glad
  • qaswas122
    Nelle83 skrev 2019-10-24 13:39:21 följande:
    Det kan jag förstå att det känns overkligt! Jag skulle inte förstå om det var jag

Men så fantastiskt <3

Jag inväntar mensen idag eller i morgon så jag kan börja med dubbel dos

Kram och GRATTIS igen!! Detta gjorde min dag!
    Hoppas verkligen att det tar sig med dubbel dos för dig! Har du kört enkel hittills? :) 

Tack! <3 Jag är bara så orolig för jag har ont i höger äggstock (den äggstock ägget släppte från) när jag får tryck på det. Är så rätt för utomkvedshavandeskap.. Fortsätter det såhär känner jag att jag måste ringa och rådfråga. :(
  • qaswas122
    Nelle83 skrev 2019-10-24 15:06:25 följande:
    Tack snälla du <3

Ja jag har kört 2 enkla kurer innan. Så det blir första dubbla :)

Tror inte att du behöver vara orolig! Men tycker absolut att du ska ringa om det inte ger med sig, för att du ska vara lugn <3

NJUT nu av den fantastiska nyheten!

Kramar
    Då håller jag både tummar och tår på att dubbel tar sig. <3 Hade ju varit så kul att kunna följas åt också Glad

Tack! <3 Jag ska försöka sluta oroa mig och njuta. Fortsätter det så ringer jag och rådfrågar. Kram, hoppas verkligen på ett plus för dig snarast också! 
  • qaswas122

Jag fortsätter följa er lite extra här i tråden trots att jag plussat. Håller verkligen tummarna för er alla. Kram! <3 

Svar på tråden Letrozol - följas åt?