Letrozol - följas åt?
Jag har de senaste två kvällarna fått lite ont (känns som i livmodern) när jag böjer mig, eller får tryck på magen. Efter googlande, dumt nog, är jag rädd att det ska vara en cysta :( Någon som haft det och haft samma symtom?
Jag har de senaste två kvällarna fått lite ont (känns som i livmodern) när jag böjer mig, eller får tryck på magen. Efter googlande, dumt nog, är jag rädd att det ska vara en cysta :( Någon som haft det och haft samma symtom?
Måste bara dela med mig av min externa klantighet.. Igår på min 5:e Primolut Nor dag så råkade jag istället för att ta en Primolut Nor tablett ta en Letrozol tablett..
Hade hjärtklappning hela kvällen och halva natten igår och haft den sjukaste migränen idag på dan, kändes som huvudet skulle sprängas och som att jag skulle kräkas närsomhelst. Hur typiskt är inte det, antar att det inte är någon som gjort samma sak men tänkte ändå kolla, en dag borde väll inte påverka primolut nor kuren? :p
Stackars kroppen är väll helt i chock av hormonsvängarna :( //Klantmajan
Idag BIM-4, ev. BIM-5 då jag inte är helt säker vilken av dagarna äl skedde. Jag tror jag börjar smygtesta imorgon med tidigt test. Så nervöst! Hur går det för er andra? Någon som närmar sig BIM? :)
Jag plussade precis!!!!! Herregud vad overkligt.
Jag vet inte hur man svarar specifik person, men ja, det är första kuren för mig ????
Jag fortsätter följa er lite extra här i tråden trots att jag plussat. Håller verkligen tummarna för er alla. Kram! <3