Letrozol - följas åt?
Helt underbart ju, hoppas verkligen att krämen ska hjälpa också!
Helt underbart ju, hoppas verkligen att krämen ska hjälpa också!
Jag håller hårt i mina såna så förstår dig helt, haha!
Men får du slut på kräm sen och behöver mer så hojta till, jag har en plomberad och en som är typ halvfull eller nåt, som jag inte själv ska använda nu när jag fått tabletter. :) Säljer gärna vidare dem billigt dit de behövs.
Fasen du, det var en bra fråga.. det är från Mia Lundin, får kolla upp det!
"Varje pump ger dig exakt dosering av 20mg/dos.1 flaska innehåller 100ml, 76 pumpar per flaska"
Så kul alltså nu hoppas jag på samma resultat!! Hade du nå symtom?
Jag har lutinus 100mg såg jag! ni som verkar ha bra koll på extra progesteron, jag tänkte ta sista tabletten på onsdag kväll så torsdag och fredag tar jag inget lutinus (bim fredag). Detta då jag hört att lutinus kan skjuta upp mensen så vill sluta någon dag innan. Men om jag skulle va gravid så tänkte jag börja med lutinus igen, då på fredag eller lördag. tror ni det gör något att det är ett glapp på typ 2-3 dagar då jag inte tar något lutinus?
Okej då fortsätter jag nog till bim/fredag med lutinus! Förstår de, ska du testa imorgon med?:D har du kvar tidiga test?
Hm men jag läste nånstans att mensen inte kan komma så länge man tar lutinus? Det stämmer inte alltså?
Sen tänkte jag på dosen, jag tar ju 200mg per dag och såg ni tar mkt mindre, är det för mkt med 200?!
Kul du måste uppdatera oss varje test :)))
Okej bra! Alltså blir nojig över minsta lilla!! Jag har beställt massa tester så ska göra blodprov på måndag och kolla tsh, järnvärde, blodstatus, njurar, hjärta, ev vitaminbrist osv osv haha!
Bra att du uppdaterar oss :) vad säger din sambo?:D
Nej ingen kort lutealfas, den är i snitt 14 dagar. Men dock spottings flera dagar innan. Hur lång har du? Har frågat min klinik om progesteronprov men de gör inte sånt. Visst är det 7 dagar efter äl man ska ta? :)