Letrozol - följas åt?
Börjar med gonal-f på söndag. Hoppas det kan få det att funka! Vill inte genomgå ivf.
Börjar med gonal-f på söndag. Hoppas det kan få det att funka! Vill inte genomgå ivf.
Så frustrerande att de inte ringde upp!
Förstår inte sättet de skrev på. De borde skriva antal milj. 106x11? :/ 11 borde stå för 11 milj kanske.. men förstår inte 106..
Hoppas ni får tag på läkaren så ni kan få svar på provet. Förstår hur jobbigt det är att vara ovetande och förvirrad.
Alltså, ingen har ens föreslagit det så tror typ inte de...gonal-f är ett fsh som används vid ivf. Jag får i lpg dos istället :)
Ja absolut:) Men har läst då att follikeln oftast tillbakabildas som en cysta :)
Hur går det för dig?:)
Åh då hoppas jag verkligen att det kan fungera för er! Konstigt det där med grapejuicen, aldrig hört talas om att inte få äta/dricka något specifikt vid intag. Jag ska på koll i morgon, dag 5 med gonal-f för att se om något händer. Ska bli superspännande :)
Gonal-f är som letrozol, ett follikelstimulerande hormon (fsh) men en annan typ som ges genom sprutor en längre period. Trippeldos letrozole är inte jättebra att äta alldeles för länge förstod jag det som på nya stället.
Är det inte så att insemination inte är landstingssubventionerat för oss som har svårt att bli gravida? I övrigt har jag funderat på hem insemination, många verkar göra det nu :)
Tjejer jag hoppar ur den här tråden nu. Var på ännu ett ultraljud idag och nu mäter fostret 8+0 veckor och allt ser bra ut <3 Går det inte hela vägen så kommer jag kanske tillbaks.
Önskar er all lycka till! Har varit skönt att ha er att prata med det här året. Kram!
Åh då hoppas jag verkligen att det kan fungera för er! Konstigt det där med grapejuicen, aldrig hört talas om att inte få äta/dricka något specifikt vid intag. Jag ska på koll i morgon, dag 5 med gonal-f för att se om något händer. Ska bli superspännande :)
Jag vill verkligen uppmärksamma den här grapefruktjuicemetoden. Jag har nog aldrig haft såhär ?fint? fertilitetssekret som jag har nu. Är t.o.m. lite vita trådar i ibland. Aldrig haft förut! Så till er som tänkt testa! Gör det!