Min pojkvän är rasist, vad ska jag göra?
Har sedan tonåren alltid fallit för äldre män, började med då jag såg äldre nakna män i bastun och kunde inte sluta fantisera om deras kroppar. Träffade en man som är dubbelt så gammal som jag själv för 12 år sedan, vi har väldigt skönt tillsammans, finns ingen som kan ge mig det där pirret som honom, jag tänder på den förbjudna åldersskillnaden.
Han är iaf 76 nu och jag 38, vi har samma intresssen utöver sexet även om vi självklart även har olikheter. Min gubbe ser väldigt bra ut för sin ålder och har lätt för att fånga andras intresse vilket gör mig väldigt svartsjuk, är rädd att han ska träffa någon yngre igen, typ någon i 25 års åldern. Problemet är att vi har ett distansförhållande som tär på mig, kan ibland inte sluta tänka på honom men vill inte heller störa honom för mycket. Ibland har vi uppehåll på 1-2 månader då jag jobbar vilket är sjukt jobbigt.
Men jag tycker det är helt underbart med äldre män, dom är så mycket mer uthålliga än yngre jag varit med och det är inte pang på direkt vilket jag uppskattar.