Inlägg från: Anonym (cici) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cici)

Min pojkvän är rasist, vad ska jag göra?

Anonym (Surprise surprise inte enbart svenskar är vita...) skrev 2019-02-24 00:54:59 följande:
    Varför skulle dom få mörkhyade barn? TS är ju av sydeuropeiskt ursprung dvs. vit.
    Jag är sydeuropeisk och mörk! 
  • Anonym (cici)

Tycker du han agerar i kärlek?

Tydligen inte!  Be han bli politisk intresserad men inte SD för de är rasister och driva sina åsikter där. Men att bemöta folk med respekt och kärlek i det vardagliga livet!  Titta på nätsidor ägda av SD som handlar om allt det negativa med mörka människor men inget om vita svenskar som har begått vidriga handlingar!

Jag personligen tycker du ska hålla dig borta från honom. 
    Alkohol i kombination med sådana negativa och mörka krafter han bär inom honom kommer han vara otrolig farlig för dig! 
    Var rädd om dig! 

• Anonym (cici)
    Anonym (Surprise surprise inte enbart svenskar är vita...) skrev 2019-02-27 23:11:46 följande:
    Du är sydeuropé och har mörk hud som en afrikan eller indier?

I Sverige tycks man räkna alla som inte är blonda och blåögda som mörkhyade, men faktum är att även sydeuropéer traditionellt räknas som vita.

Obs! Jag lägger ingen värdering i om någon är mörk eller ljus. Alla har samma värde.
    Indier
  • Anonym (cici)
    Anonym (Surprise surprise inte enbart svenskar är vita...) skrev 2019-03-11 18:12:01 följande:
    Precis vad jag tänkte. ;) Det finns ju allt från rödhåriga och rågblonda till svarthåriga bland vita människor liksom det finns allt från väldigt ljuslätt, pigmentfattig hy till olivfärgad hy. Det är någon fix idé i Sverige att endast rågblonda med blå ögon skulle räknas som vita, vilket då exkluderar inte bara sydeuropéer utan också många centraleuropéer såsom tyskar och österrikare (många av dem har mörkt hår och bruna ögon).
    Du är inte vit men vill så gärna vara det!
  • Anonym (cici)
    Krackelibrankel skrev 2019-03-12 00:18:40 följande:

Onödigt att använda ord som ?neger?, men att sveriges invandringspolitik är helt sjuk kan du säkert själv skriva under på.

För att ställa saker i viss kontrast, tror du man kan bli medborgare i Thailand som utlänning? Svar, inte utan miljoner i mutor.

Vad gjorde vietnameserna med de som jobbat tillsammans med den franska kolinalmakten? De begravde dem levande för att de inte var värda att slösa kulor på. Amerikanarna sågs också som inkräktare i vietnamn.

Fatta hur rassistiska dessa folkslag är, för att inte tala om kineser. Och så har vi sverige, där vi inte ens vågar sätta ned foten pga nån FN konvention. Inse att vi bara blir utnyttjade av folk som vill förse sig.

Tor du att du kan bli medborgare i kurdistan om du inte är kurd? Skulle inte tro det. Det är en etniskt ren sammanslutning, precis som Israel. Och sverige stödjer dem. Varför?

Vi har demokrati,  det har inte de länder du räknat upp!
    De har inte kommit så långt i utvecklingen som demokratiska länder som Sverige.
    Däremot kan du läsa på om demokrati.

I de länder du räknar upp hade du inte fått skriva på nätet fritt som du gör nu.
    Vill du bli som de och bli begränsad ??
Svar på tråden Min pojkvän är rasist, vad ska jag göra?