Inlägg från: Nyfikenlillstrumpa |Visa alla inlägg
  • Nyfikenlillstrumpa

Bf november 2019

Halloj! Plussade för en vecka sedan :D Har inte gått till BM än men är beräknad i 1-2 November! :) Inte riktigt ett alla hjärtans dags barn, men nästan!

Hur mår ni? Har ni fått era cravings än?

• Nyfikenlillstrumpa
    bligravid123 skrev 2019-03-13 06:59:08 följande:

Tog ett test igen imorse o ääääääääntligen är strecket klart o starkare!

Men ännu inga symtom.....läste någonstans att symtomen kommer vecka 7-kan det stämma?

Hur mår ni vackra gravida människor?!

Vid förra graviditeten som var för ett år sedan hade jag symptom från första början nästan. Ömma bröst, illa mående, trötthet, växt värkar osv osv.

Denna graviditeten har jag inte känt någonting förrens typ nu, i vecka 7. Är extra slemmig i halsen (av någon anledning, någon som har samma?), börjar bli illamående om jag inte äter kontinuerligt och är fruktansvärt trött precis hela tiden. Drömmer om att få sova i 1000 år som Törnrosa haha!

Luugn! Dina symptom kommer, eller så är du en lycklig jäkel som mår super hela vägen igenom.

Mitt luktsinna går bananas, ALLT luktar skunk här hemma, ändå går jag runt och luktar på allt men inget är roten till problemet? Någon annan om också tycker att allt hemma stinker?
  • Nyfikenlillstrumpa

Är det någon annan av er som har barn/bebisar sedan tidigare och som nu "trycker" bort dem lite under graviditeten? Jag vet inte vad det är som gör att jag nästan inte vill ta hand om henne utan någon annan kan gärna få göra det? Kanske har det att göra med att jag överlag känner mig konstig och mår sådär samt att jag är helt slut efter att få nästan ensam tagit hand om vår dotter. Tänkte bara kolla om det finns någon mer som känner igen sig. Jag går in i v.8 idag.

Svar på tråden Bf november 2019