• Äldre 24 Feb 23:28
    1030 visningar
    5 svar
    5
    1030

    FÖR MYCKET

    Min yngsta dotter är 2 år. Hon är ett ivf underverk. Fick 3 missfall innan henne. Efter den jobbiga tiden tänkte vi aldrig på fler barn. Mars 2018 testar jag positivt, vilket chockade oss otroligt. Vi blev så glada och började planera framtiden. Gjorde kub i v 13 och fick se vår lilla krabat. På Rul när jag var i v 18+5...Så fick jag beskedet ingen vill ha. Hjärtat hade slutat slå.

    Sen blev inget som planerat sonen föds innan igångsättningstiden och allt går så snabbt. Natten 7 Juli föddes min son när jag var ensam hemma med dottern. Efter 40 min i tele kö får jag tag på gym akuten men då är allt redan över. Sen dröjer det tills 20 okt innan vi får gravsätta vår ängel...

    Jag kunde ej släppa detta så vi bestämmer oss att köra ny ivf...gör en misslyckad frysåterföring i nov o h en misslyckad färsk i jan (dock 4 till frysen)

    Förra veckan förlorar jag min bror hastigt i en olycka

    Nu sitter jag här o h har så svårt att hantera allt detta.

  • Svar på tråden FÖR MYCKET
  • Äldre 16 Mar 21:20
    #3

    Igår begravdes min bror. Trodde det skulle kännas bättre efter men saknaden o tomheten gör så JÄVLA ont.

    Ang frysåterföring så skulle jag ringa när mens kom tillbaka men den är 1.5 vecka sen...antar att det är min kropp som reagerar på allt med min bror

Svar på tråden FÖR MYCKET