Problem med bonusbarnet
Ställ krav på pappan, ska han ha umgänge så får han ensam rodda detta.
Bär hon sig illa åt mot dig så vänd ryggen åt henne och gå därifrån utan ett ord.
Ställ krav på pappan, ska han ha umgänge så får han ensam rodda detta.
Bär hon sig illa åt mot dig så vänd ryggen åt henne och gå därifrån utan ett ord.
Får tillägga att om hon burit sig illa åt så hade jag inte tagit henne till någon aktivitet, då hade hon fått sitta hemma och fundera på hur hennes uppförande påverkar hennes liv och det hon tycker är roligt.
Ess är ett troll som funnits på FL i säkert 10 år minst och spridit galla över bonusbarn tillsammans med ett ?litet hov?.
Men kära du. Jag har världens bästa föräldrar som alltid tagit hand om mig. Vad i helvete vet du om det? Att pappa var dum nog att falla för en idiot som likt dig gav sig fan på att hata sina bonusbarn var däremot mindre bra. Han kom på sitt misstag efter ett tag och skildes sig från henne då han märkte att hon var vidrigt elak mot oss.
Var du glad att din sambo/man är dum nog att inte inse att hans sambo/fru är ett jävla rövhål som inte lägger två fingrar i kors för att försöka ge något positivt till hans barn. Vidrigt.