Jag är rädd att min man inte bryr sig om min son på riktigt
Jag bryr mig inte ens om min mans barn. Skulle aldrig träffa dom heller. Vi har tre gemensamma. Så du ska nog vara glad över att han engagerar sig i din son
Jag bryr mig inte ens om min mans barn. Skulle aldrig träffa dom heller. Vi har tre gemensamma. Så du ska nog vara glad över att han engagerar sig i din son
Är dom vuxna?
Oj har han 6 barn?
Bor dom inte i närheten eller varför har du inte träffat dom en endaste gång på alla år?
Tänker att din man åtminstone skulle vilja att du hälsade på dom någon endaste gång som man hälsar på bekanta man träffar på.
Träffar din man sina barn själv då? har hans barn aldrig varit hemma hos honom dvs er?
Träffar era barn sina syskon?
Eller har han ingen kontakt med sina barn? olika mammor?
En del gillar inte sina bonusbarn men du kan ju inte ha någon egentlig åsikt då om dom om du inte träffat dom eller hur känner du?
Nä han har inte träffat dom på 8 år. Yngsta ha han aldrig träffat. Deras mamma gillar inte mig så det föll sig naturligt. Jag har träffat dom på förskolan en gång men inget mer. Dom har flyttat till en annan stad i andra delen av Sverige. Han pratar inte ens med dom då deras mamma inte tillåter. Ena har ringt någon gång men då kunde knte min man svara så då gavs det upp och nu hatar barnen honom. Det är synd men ja.. så är läget.
Jag lägger ingen värdering i det, bara undrar hur det kommer sig att du aldrig har träffat dom.
Har skrivit svar mitt i kommentaren, blev nå fel
Inget svar? bara taggat?
Ah, missade svaret mitt i.
Då förstår jag, tråkigt för din man, mamman har försvårat då, trist att
mammor gör så.