Inlägg från: Anonym (Skiterit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skiterit)

Jag är rädd att min man inte bryr sig om min son på riktigt

Jag bryr mig inte ens om min mans barn. Skulle aldrig träffa dom heller. Vi har tre gemensamma. Så du ska nog vara glad över att han engagerar sig i din son

• Anonym (Skiterit)
    Ess skrev 2019-03-03 18:53:25 följande:

Är dom vuxna?

Nä 15,16 och 9 tror jag
  • Anonym (Skiterit)
    Anonym (styvförälder) skrev 2019-03-04 18:23:35 följande:

Oj har han 6 barn?

Bor dom inte i närheten eller varför har du inte träffat dom en endaste gång på alla år?

Tänker att din man åtminstone skulle vilja att du hälsade på dom någon endaste gång som man hälsar på bekanta man träffar på.

Träffar din man sina barn själv då? har hans barn aldrig varit hemma hos honom dvs er?

Träffar era barn sina syskon?

Eller har han ingen kontakt med sina barn? olika mammor?

En del gillar inte sina bonusbarn men du kan ju inte ha någon egentlig åsikt då om dom om du inte träffat dom eller hur känner du?

Nä han har inte träffat dom på 8 år. Yngsta ha han aldrig träffat. Deras mamma gillar inte mig så det föll sig naturligt. Jag har träffat dom på förskolan en gång men inget mer. Dom har flyttat till en annan stad i andra delen av Sverige. Han pratar inte ens med dom då deras mamma inte tillåter. Ena har ringt någon gång men då kunde knte min man svara så då gavs det upp och nu hatar barnen honom. Det är synd men ja.. så är läget.

Jag lägger ingen värdering i det, bara undrar hur det kommer sig att du aldrig har träffat dom.

• Anonym (Skiterit)

Har skrivit svar mitt i kommentaren, blev nå fel

Anonym (styvförälder) skrev 2019-03-04 18:52:21 följande:

Inget svar? bara taggat?

• Anonym (Skiterit)
    Anonym (styvförälder) skrev 2019-03-04 19:42:16 följande:

Ah, missade svaret mitt i.

Då förstår jag, tråkigt för din man, mamman har försvårat då, trist att

mammor gör så.

Verkligen. Jag har inget emot barnen men mamman har svårt för att dom gick skilda världar och anmält oss till spc varenda gång dom ska komma. Blir inte så mycket umgänge då. Har ett barn sen innan och jag skulle aldrig göra liknande om det inte var rent av farligt för min son. Vi har god kontakt jag och pappan och ses nästan varje helg på middag med våra respektive. Därför förstår jag inte hur man kan göra som hon gör
Svar på tråden Jag är rädd att min man inte bryr sig om min son på riktigt