Min man är ett svin
Vi har haft det tufft i vår relation ett tag. Det går lite upp och ner som det säkert gör för de flesta. Har varit gifta i 8 år och har 2 yngre barn. Men idag blev jag så otroligt chockad och arg. Får se att min man skickat snuskiga sms plus bilder och videor med en annan kvinna. Sedan åtminstone en månad tillbaka. Orkade inte läsa längre än så.. Han har skrivit allt från hur underbar, sexig hon är. Hur han vill smiska henne att han längtar efter henne osv osv.
Hon har självklart svarat på samma sätt så dom verkar ju verkligen tycka om varandra.
Jag vill bara kräkas. Skakar i hela kroppen och är så arg och besviken. Har konfronterat honom och bett honom sticka men han säger att "det inte är som jag tror" och att han inte menar något med det han skrivit och att han inte har några känslor för henne.
Kan man någonsin förlåta och komma över något sånthär? Hans beteende äcklar mig. Han vill att jag ska tycka synd om honom för att vår relation inte varit på topp. Jag har också mått dåligt men inte fan har jag skrivit sex-sms med en annan man för det.
Jag vet inte om dom gjort något på riktigt också. Det är en gammal kollega till honom, så hon bor ju i samma stad. Vad vet jag vad han gjort de gånger han är hemifrån?!
Jag vet inte ens vad jag vill med det här inlägget. Behöver bara verkligen skriva av mig...