• Anonym (Sfinxen)

Hitta min killes g-punkt (känsliga personer undanbedes)

Hej hej!

Jag och min kille har börjat utforska hans bakre regioner, vi båda gillar det starkt! Vi gillar slick och att fingra lite och har testat att hitta och stimulera hans g-punkt vid ett tillfälle, dvs med ett helt finger in, han blev dock lite spänd där bak och tyckte att det kändes konstigt. Jag var verkligen varsam och försökte att göra så som jag läst mig till att man ska göra. Efter en stunds försök gick vi över till annat mys istället. Vi är båda överens om att vi vill försöka igen! Jag vill gärna kunna stimulera hans g-punkt samtidigt som jag suger honom tex.

Vi vill ha alla tips vi kan få!

Tack och kram!

• Svar på tråden Hitta min killes g-punkt (känsliga personer undanbedes)
  • Hårfagre

Ta lång tid på er plus att använda mkt vaselin så kan du också lära dig att fista honom analt.

• Anonym (J)

Vi är ett par där han tycker om anal stimulering vid oralsex,vi har en del dildons och prostatastimulerare till det,det är viktigt att ha mycket glidmedel,

Lycka till och njut båda två.

• Anonym (Ja)

Skulle gärna vilja ha den behandlingen, men hon vill inte rota där bak säger hon. Önskar nästa att jag kunde hitta en kvinna som vill hjälpa mig med detta.???? Men misstänker att det inte är så lätt att hitta tyvärr ????????????

• Anonym (J)
    Anonym (Ja) skrev 2019-03-03 19:06:37 följande:

Skulle gärna vilja ha den behandlingen, men hon vill inte rota där bak säger hon. Önskar nästa att jag kunde hitta en kvinna som vill hjälpa mig med detta.???? Men misstänker att det inte är så lätt att hitta tyvärr ????????????

Det finns många damer som gillar att pilla där bak på mannen,det gäller bara att vara öppen och säga vad man njuter av.
  • HasseA

När man är ovan känns det ganska märkligt med ett finger i rumpan. Men jag tror ni bara kan fortsätta, så blir han mer van vid det. Om du verkligen hittar prostatan med fingret, då kommer han märka det, tror jag.

Man kan ju också - som redan nämnts - testa någon prostata-stimulator. Den första jag provade har jag skrivit om här: hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/

Inser att det är fem år sedan den köptes. Sedan dess har jag testat ett antal olika, men denna är fortfarande bäst (och enklast och billigast) för min del. Fantastisk liten leksak, som träffar helt rätt på mig i alla fall. Recensioner av de andra jag provat finns under kategori "Recension" på bloggen, och man kan söka på text också för att hitta dem lättare om man är intresserad. De jag provat med vibrationer är alldeles för mjuka, så vibrationerna dämpas bort av det mjuka materialet.

Svar på tråden Hitta min killes g-punkt (känsliga personer undanbedes)