• Yosa

    Eftalia Splash Resort Turkiet?

    Vi planerar ett besök till Eftalia Splash resort i Turkiet? Vi har två barn 11 och 14 och. De är resvana vid charter men jag skulle vilja fråga några saker om hotellet om

    någon av er varit där?

  • Svar på tråden Eftalia Splash Resort Turkiet?
  • beccis3188

    hej TS

    jag och min familj som eran, var i fundering om att boka två veckor i sep ner till eftalia, men efter att ha läst alla recensioner och omdömen om hotellet valde vi att avstå och boka ett annat.

    Jag har som sagt inte varit där, men efter att ha läst otaliga dåliga recensioner om hotellet råder jag även er att avstå. Jag tror det finns ett skäl till att just det hotellet är billigare än andra..

    Vi bokade hotell novella i två veckor nu i sep. ett enklare hotell men med mycket goda recensioner.

  • Yosa

    Tack för ditt svar :) efter ett snabbt sök på Novella är det inte aktuellt för oss. Vi vill alltid åka i slutet av oktober (alternativt början av nov om det är gran canaria eller Teneriffa) men hittar ingen resa senare än 7/10 till Novell från Göteborg. Läste inte så noga men vad jag förstod är det inte all-inclusive och det är ett absolut måste när vi reser. Jag tyckte vattenlandet (ett på hotellet och ett vid havet) verkade roligt på eftalia. Har tidigare tittat på olika sorters vattenland men det var när barnen var lite yngre så det kändes inte helt bra då. Vi får kolla vidare.

    Mitt tips tillbaka är vårt smultronställe Bahia Feliz på gran canaria och då främst hotellet/enplans med uteplats Playa Feliz. Där har vi varit totalt 4 veckor på 3 olika resor och det är ett fantastiskt ställe. Detta också TUI.

Svar på tråden Eftalia Splash Resort Turkiet?