• Anonym (Sugen)

    Nyfiken på andra män är själv man

    Jag är så sugen på att ha sex med en annan man. Finns det någon här som tänker som jag men inte gjort det / vågar inte. ????

  • Svar på tråden Nyfiken på andra män är själv man
  • Anonym (#nohomo)
    Anonym (anånym) skrev 2019-06-06 08:34:54 följande:
    Nys. Livet är inte svart eller vitt.
    Jag kan tycka han är bisexuell. Bisexualitet definieras på flera olika sätt beroende på vilken organisation du lyssnar på. EN av definitionerna säger det kan gälla enbart sexuell attraktion. 
    Står att läsa i Wikipedia. Den ger nog en ganska bra bild av "bisexualitet".
    Spelar ingen roll. Att vara bisexuell är inte samma sak som att vara hetero. Som han själv vill påstå. Helt galet att påstå det när man får kuk i röven av en annan man.
  • Anonym (anånym)
    Anonym (#nohomo) skrev 2019-06-06 09:04:13 följande:
    Spelar ingen roll. Att vara bisexuell är inte samma sak som att vara hetero. Som han själv vill påstå. Helt galet att påstå det när man får kuk i röven av en annan man.
    Jag reagerade på ditt ord megabög.
  • Perjonsson
    Anonym (#nohomo) skrev 2019-06-04 04:41:51 följande:

    Fy fan. Slå bort dessa tankar innan du gör något du ångrar. Ångrar du det inte så slå bort dom i alla fall. 


    Vad fan är problemet!!!!!

    Vad då ångrar?? Det är ju inte på något sätt farligt eller imte finns någon väg ut. Gillar man det inte så har man blivit en erfarenhet rikare och kan gå tillbaka till det gammla.

    Fattar inte hur du ens kan vara så korkad
  • Perjonsson
    Anonym (#nohomo) skrev 2019-06-05 03:32:07 följande:

    Känner dig fortfarande som hetero. That's not how it works, mannen. Hetero i ditt huvud, megabög i verkligheten. 


    Snacka om att vara okunnig!!!!!!

    Men en sak är säker. Du är imte smart
  • Anonym (Anonym)

    Samma här. Jag är 48 år, gift och definierar mig som hetro men det finns helt klart en stark nyfikenhet. Erfarenheter saknar jag inte helt. Jag har haft samlag med en annan kille och blivit avsugen men aldrig upplevt att få ta emot samlag.

    Chanser har funnits från tidiga tonåren men jag har alltid fegat ur. För att jag inte vågat med förevändningen att det är "äckligt" och "bögigt", något jag inte tyckt egentligen men som varit en förevändning för att jag inte vågat.

    När en kompis sov över hos mig när jag var i 18-årsåldern flyttade han över från extrasängen och började smeka mig men jag sparkade bort honom. Samtidigt var jag sjukt sugen och irriterad på mig själv för att jag inte bara slappnade av.

    Så har mitt liv förflutit ungefär. På senare år har nyfikenheten inte blivit mindre. Jag kan inte säga att jag tänder på andra män på samma sätt som kvinnor, jag har svårt att tänka mig det här vanliga myset med kyssar och smek. Däremot sexet, och då med någon "frisk" jag litar på eftersom jag vill uppleva känslan av oskyddat samlag.

    Jag har en manlig bekant som är bi som gärna tar emot samlag och ger avsugningar, men men att ge funkar inte riktigt för honom.

    Jag har ett antal perifiera gaybekanta, men det är inte direkt så att man känner att man kan messa dem och säga "hej vill du ligga med mig, jag vill gärna prova?" :)

    Sen gör min synnedsättning att det inte riktigt funkar att gå ut och att ragga på kontaktforum gör inte direkt att jag kommmer få uppleva det oskyddade sexet. Men tanken på att någon kommer i mig och att det ska vara skönt och inte göra ont håller mig vaken var och var annan kväll. Kanske skulle jag inte alls uppskatta det lika mycket i verkligheten som i fantasin, men ända sättet vore att prova och det verkar svårt att få till.

  • Anonym (Sugen på)

    Jag vill träffa nån snygg transtjej.Tänder mycke på

  • Lars von

    Vad spelar det för roll. Gör det man vill . Andras åsikter ha ha

  • Perjonsson
    Anonym (Sugen på) skrev 2021-01-20 18:28:13 följande:

    Jag vill träffa nån snygg transtjej.Tänder mycke på


    Vet en härlig transtjej som aldrig får nog av kuk i sig.
  • Anonym (Sugen på)
    Perjonsson skrev 2021-02-03 01:24:35 följande:

    Vet en härlig transtjej som aldrig får nog av kuk i sig.


    Vart någonstans
  • Anonym (Inse att ni inte är hetero)

    Ni som skriver i tråden och anser er vara hetero, det är dags för er att komma ut ur garderoben. Om man gillar eller fantiserar om att ha sex eller suga av/bli avsugen av en annan man så är man antingen homosexuell eller bisexuell, intala er inte något annat!

  • Anonym (Inse att ni inte är hetero)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-01-20 08:44:39 följande:

    Samma här. Jag är 48 år, gift och definierar mig som hetro men det finns helt klart en stark nyfikenhet. Erfarenheter saknar jag inte helt. Jag har haft samlag med en annan kille och blivit avsugen men aldrig upplevt att få ta emot samlag.

    Chanser har funnits från tidiga tonåren men jag har alltid fegat ur. För att jag inte vågat med förevändningen att det är "äckligt" och "bögigt", något jag inte tyckt egentligen men som varit en förevändning för att jag inte vågat.

    När en kompis sov över hos mig när jag var i 18-årsåldern flyttade han över från extrasängen och började smeka mig men jag sparkade bort honom. Samtidigt var jag sjukt sugen och irriterad på mig själv för att jag inte bara slappnade av.

    Så har mitt liv förflutit ungefär. På senare år har nyfikenheten inte blivit mindre. Jag kan inte säga att jag tänder på andra män på samma sätt som kvinnor, jag har svårt att tänka mig det här vanliga myset med kyssar och smek. Däremot sexet, och då med någon "frisk" jag litar på eftersom jag vill uppleva känslan av oskyddat samlag.

    Jag har en manlig bekant som är bi som gärna tar emot samlag och ger avsugningar, men men att ge funkar inte riktigt för honom.

    Jag har ett antal perifiera gaybekanta, men det är inte direkt så att man känner att man kan messa dem och säga "hej vill du ligga med mig, jag vill gärna prova?" :)

    Sen gör min synnedsättning att det inte riktigt funkar att gå ut och att ragga på kontaktforum gör inte direkt att jag kommmer få uppleva det oskyddade sexet. Men tanken på att någon kommer i mig och att det ska vara skönt och inte göra ont håller mig vaken var och var annan kväll. Kanske skulle jag inte alls uppskatta det lika mycket i verkligheten som i fantasin, men ända sättet vore att prova och det verkar svårt att få till.


    Nej, du är inte hetero hur mycket du än försöker intala dig det. Om du gillar att ligga med både kvinnor och män så är du bisexuell.
  • Anonym (Hjalmar)

    Jag har aldrig tänkt på andra män tidigare men nu när jag kommit upp i 30 års åldern har jag börjat tänka på kukar. Skulle vilja prova suga och runka av en stor kuk. Men problemet är att de sitter på killar. Har aldrig sett en man vars kuk jag skulle vilja utforska.

  • 6forfun

    Hade en kompis i tolvårs ålder vars pappa hade porrfilmer. När han jobbade kollade vi porr och runkade. Efter några gånger började vi runka varandra och sedan sög vi varandra. Höll på så några år tills brudar kom in i bilden. Nu är det något jag på äldre dar blivit nyfiken på igen.

  • Litenmenhård

    Jag har gjort det, men det var längesen. Jag tyckte det var jättehärligt!Flört


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (anånym)
    Anonym (vågat..) skrev 2019-04-17 20:12:09 följande:

    Tänder inte på män utan på kukar (tror att det är många som har samma kink). Dvs jag kan tända på att suga kuk men vill inte hångla med en annan man. Sen för att krångla till det så är jag undergiven män men dominant mot kvinnor.. 


    Samma här. Nån fetisch jag har.
Svar på tråden Nyfiken på andra män är själv man