• Anonym (Lilia)

Vad är det mest erotiska du sett?

Vad är det mest erotiska du har sett? På film, tv, bild eller dylikt? Porrklipp eller något annat.

• Svar på tråden Vad är det mest erotiska du sett?
  • transparent

Kim Basinger, när hon smeker sig själv i 9 1/2 Weeks.

• Anonym (hotdamn)

Sophie Evans, Riley Nixon

• Anonym (Lite salt)

James Spaders nakna ansikte i Sex, Lies and Videotapes när Andie MacDowells karaktär konfronterar honom med att han filmat kvinnor i sexuella situationer, och han beskriver varför.

• Anonym (bitjejen)

Just nu är det min crushs slanka mage som skymtades häromdagen när tröjan gled upp. Eller vilken som helst minnesbild av att umgås med heta kk:n, mm. Alla mina upplevelser i livet slår filmklipp etc. med hästlängder...;)

• Thereisthat

När en MILF jag hade dreglat efter i flera år började smeka mig på låret och långsamt gick uppåt därifrån. Den stunden brann jag av eufori!!

• Anonym (Man)

En filmsnutt en kvinna skickade till mig, hon låg naken i sängen och pratade till mig medans hon onanerade till orgasm.

• Anonym (finns så mycket...)

Varenda minnesbild av en tidigare älskare. Hans mage, ögon, läppar, kuk, hår...allt vi gjorde, varje blick. Det vackraste och sexigaste jag nånsin fått äran att njuta av. Tillräckligt att ta med sig i graven;)

• Dreamingman

Nått verkligen erotiskt var i helgen när jag gav min fru en lång oljemassage på ryggen och rumpan och när hon efter ett en lång stund började svankade lite lagom så att jag kom åt att smeka hennes klitoris med ena handen och massera hennes slida och anus med den andra. Hennes oljiga rumpa med båda mina händer fullt upptagna när hon kommer är en syn jag ännu bär med mig. :)

• Anonym (Åke)

Ansiktsuttrycket på min fru när vi är ute på promenad i grannskapet och
    hon har kjol utan trosor och en geishakula uppkörd. det är oerhört erotiskt

• Anonym (hurkieball)
    Thereisthat skrev 2019-03-05 10:05:55 följande:

När en MILF jag hade dreglat efter i flera år började smeka mig på låret och långsamt gick uppåt därifrån. Den stunden brann jag av eufori!!

Nåt liknande.... föbjuden "flirt" med upptagen MILF på efterfest.  När hon då sa :  " Jag lämnar nu, dörren är öppen och utlampan släckt. Sörg för att ingen ser dig, venta åtminstone en kvart för du drar.

Det är nog den längsta kvarten i hela mitt liv.
  • Anonym (Ä)

Ett par som låg och älskade på en klippa i sol nedgången.

• Anonym (Spader)

När jag tittade på när en kompis gick in till min sovande fru, kröp ner i sängen och de sexade. Enormt upphetsande.

• Anonym (Erolisa)

Det mest erotisk jag sett är när min kille fick stånd på riktigt första gången. men det var skrämmande med. 

• Anonym (Ooooohh)

Klixen. The cock-whisperer.

• Anonym (Runkaren)

Jag har upptäckt, att för mig så beror graden av upphetsning främst på tiden jag utsätts för stimuli inna det leder till utlösning.

Det betyder att lightporr med lättklädda bilder där man måste leta efter något naket hetsar upp mycket mer än hardcore porr.

Detta är en effekt som jag upplevt i japanska hentai spel mm. Har man spelat i 3 timnar utan att hitta rätt dialog som leder till sex scenen så är man bra mycket kåtare och sprutar med mer vätska än om man bara går in på någon random sajt.

Jag önskar att jag kunde hitta en kvinna som hade lust att idka njutning på det här sättet, men dessvärre så är inte min tjej speciellt liberal alls av sig.

Svar på tråden Vad är det mest erotiska du sett?