Molande värk...
Har precis som du. Vet inte riktigt när jag har BMI men borde vara nu i veckan! :) jag brukar inte känna såhär innan mens så hoppas det har tagit sig nu :)
Har precis som du. Vet inte riktigt när jag har BMI men borde vara nu i veckan! :) jag brukar inte känna såhär innan mens så hoppas det har tagit sig nu :)
Jag testade idag med en sån sticka man kan ta samma dag man har BMI. Men blev ett minus. Men tänkte ta ett sånt som visar veckor imorgon. De ska kunna via innan BMI. Vet inte riktigt när jag har BMI tyvärr. Men inne på dag 27 efter senaste mensens start nu
Känner lite samma! Tittar efter blödningar varje gång jag är på toa. Har ni försökt bli gravida länge?
Vårt första gemensamma med. Jag har två barn från ett tidigare förhållande. Nej detta är faktiskt vårt första försök. :)
Jag är 30, och mina barn är 2 och 4,5. Så de rätt små :) dina då? :)
Testade igen med clear blue. Minus igen. Nu får jag ha lite is i magen innan nästa test. Men antar väl att mensen är på gång. Kroppen kan vara elak ibland :/
Man önskar ju bara mensen kan komma om det ändå inte är en bebis där inne. Har haft rätt så långa cyklar med mina mini piller. Cirka 35 dagar skulle jag Tro. Men beställde ägglossningsstickor nu iaf ????
Håller tummarna för oss båda! Jag är frustrerad över min svullna mage (väldigt smal normalt) men nu är den som en ballong....
Man kan ju blöda även när man är gravid. Ta ett test, och skulle det visa negativt så ta ett till om några dagar. Håller tummarna för dig! Ingen blod här än, dag 30 nu.
Tack! Tror det är mensen. Men ska nog testa i helgen...
Håller tummarna för dig.
Fick mens i fredags (
Men ff samma molande värk, yrsel och lätt till gråt.
Denna ?mens? liknar inte min vanliga. Brukar få blandade flytningar först. Men nu färskt blod som bara rinner igenom alla tamponger. Aldrig vart med om något liknande :(