Inlägg från: crazycatlady420 |Visa alla inlägg
  • crazycatlady420

bli försörjd av pojkvän.

Hej alla! Jag och min pojkvän har varit tillsamans i 4 år. Han har ryskt påbrå och vill nu flytta till st petersburg. Jag jobbar på med mitt i sverige men nu är problemet att han vill ha med mig till ryssland. Jag älskar hnm men samtidigt vet jag inte om jag vill följa med. Han kommer ha råd att försörja mig från sitt jobb i ryssland och jag behöver inte göra något. Men fan det går ju emot mina principer. 
    Ni som har blivit försörjda av era partners hur va det, blev det konflikter etc?

• Svar på tråden bli försörjd av pojkvän.
  • crazycatlady420

Jag kan absolut tänka mig att flytta dit men absolut inte bo där under en längre tid, usch. 
    nej men det stora problemet är att han vill göra slut om inte jag flyttar med hnm? men det är ju såklart inget jag vill heller. Jag kan ingen ryska och är jurist i sverige så den utbildningen brister såklart där också :/

• crazycatlady420
    Tintin i Amerika skrev 2019-03-07 15:04:19 följande:
    Det är riktigt riktigt allvarligt om han sagt som du påstår att han vill göra slut om du inte följer med! Är du dum på riktigt att du ens vill vara med honom???
    Starka självständiga kvinnor låter sig aldrig förnedras vilket tyvärr du inte verkar vara just nu. Men du kan bli om du vill en sådan stark kvinna. Vill du det???
    Följ inte med då och sätt värde på dig själv och vad du vill av ditt liv!
    Fast hur förnedras jag? Självklart kan jag förstå honom att det inte är optimalt att ha långdistans, jag har ett värde på mig själv och vet vad jag vill med mitt liv? Man måste ju kunna föra en diskussion med sin partner om att flytta, det betyder inte att jag går runt i koppel gud-
Svar på tråden bli försörjd av pojkvän.