Har du lyckats gå ner i vikt av några ofarliga bantningspreparat?
Nyfiken på om det fungerade hur mycket gick du ner ? Vilket preparat och var det ofarligt?
Nyfiken på om det fungerade hur mycket gick du ner ? Vilket preparat och var det ofarligt?
Diverse hälsokostpiller - hände ingenting
Diverse soppor och detoxjuicer från olika företag - hände ingenting
En svindyr kaffesort som marknadsförs som hälsosam och viktminskande - hände ingenting
Receptfria preparat från apoteket - hände ingenting
Silverpreparat och homeopati - blev jag sjuk av
Herbalife/nutrilette/naturdiet - tappade 4 kg i vätska första veckan, totalt 8 kg på ett par månader. Gick upp 15 kg när jag började äta mat igen.
En svindyr kaffesort som marknadsförs som hälsosam och viktminskande - hände ingenting
Herbalife/nutrilette/naturdiet - tappade 4 kg i vätska första veckan, totalt 8 kg på ett par månader. Gick upp 15 kg när jag började äta mat igen.
Tyvärr, det enda som hjälper är att äta mindre
Äta mindre funkar rätt bra.
Om man inte vill det så börja träna eller öka träningen, inte en säker viktnedgång men hälsan och kroppsformen förbättras garanterat.
Samma här fast jag har bara provat Nutrilett och sånt. Ofta handlar det om det mentala också.
Jag fick hypnos för viktnedgång och hade inget som helst sig efter fel mat eller godis. Jag fick också mer lust att röra på mig. Däremot upptäckte jag att jag behöver ta itu med det underliggande problemen först. (Även det med hypnos)
När det är löst så kommer jag gå och få hypnos för viktnedgång igen
Fredrik Praesto testade jag för viktnedgång. Men för att komma tillrätta med det gamla skräpet jag bär inom mig tänkte jag antingen gå till någon på SSEAH eller på Hypnosia.
Kan även tillägga att Ulf Sandberg är helt fantastisk han med
Äta mindre och röra på sig mera.
Sökte på honom hittade inget kan du länka? <3
Man kan inte boka här, man får ringa,men uppgifterna finns med där.
www.bokadirekt.se/places/ulf-sandström-13167/mental-träning-&-hypnos-session--167093