• Perjonsson

Tjejer som tänder på trans

Jag gillar i smyg hemma o vid rollspels sex klä mej sexigt feminint i nylon mm likt en transkvinna. Men jag använder bara män som sexleksaker är normalt hetro och därför betecknas som crossdresser.

Gillar bus öppensinnigt, töja gränser o utforska nytt och drömmen vore att finna en kvinna som livspartner som är öppen för detta då jag egenteligen inte vill träffa män när det finns härliga strapon som jag kan underkasta mej.

Ligger här nu i soffan i bara tunna genomskinliga strumpbyxor, sexigt, förbjudet skönt.

• Perjonsson
    saarahär skrev 2020-01-04 18:47:12 följande:

Kul när man ser att ett visst intresse finns! Är detta fortfarande stående för någon? 

OBS! Shemale är inget bra ord, det är lika med att kalla en tjej för hora. eller en äldre dam för milf.

Stående för någon?

Om det är aktuellt? Jo för mej i allra högsta grad.

Att få kliva in i kvinnorollen med div fina kläder och bli behandlad/använd sexuellt tänder som attan.

Bäst av allt vore att bli dominerad av en kvinna.
  • Perjonsson
    Tukt skrev 2020-02-21 22:35:06 följande:

Jag skulle aldrig påstå att det är vanligt, men det förekommer. Jag tror också det är rätt stor skillnad i vad man har för tillhörighet. 

Är man straight "svenne" så dras man nog inte till sådant generellt. Är nog betydligt vanligare att man då är i en ickenormativ miljö.

Nädu. Det är vanligt bland även straita svennar. Många är trötta på svenska kvinnor som är torra o tråkiga i sängen och många är gifta men söker nya äventyr.

Att vara en trans eller annan kille som tex är sexigt klädd crossdresser är en hetare sex än med en kvinna kan jag berätta och de förblir hårda länge och sprutar kanske flera gånger vilket inte hänt sedan deras ungdom.

Sen kan det vara så att som i Ryssland har en hjärntvätt som är anti bögar/trans och även analsex med sin kvinna.
Svar på tråden Tjejer som tänder på trans