BIM April
Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar
Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar
Fick mens igen! Trodde jag skulle ha ägglossning men fick mens dag 20 ist...(annars dag 35) tvivlar på att jag har någon ägglossning i huvetaget nu. Så bebis 2019 blir det inte för oss. Så trött på kroppen alltså!
.
. Vi fick till till det två dagar innan, men förhoppningarna är inte särskilt stora den här gången. Eller ja, alltid finns väl hoppet där, men sannolikheten är ganska liten.
Jag plussade precis pa bim-3! Tog ett clearblue digitalt som visade "Gravid 1-2 veckor". Helt sjukt!
Mina symptom:
- sjukt ont i brostvartorna
- lattirriterad
- mer och konstiga drommar
Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

.
Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

.
Bim-4 idag, plussade svagt imorse
Stegrat sen bim-6 och bim-5
Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter stegra, vore så så tråkigt med en kemisk igen
Galna hormoner. Känner mig verkligen gravid.
Hur mår ni andra med bim kring 9/3

).
Här verkar det som om äl lyser med sin frånvaro denna gången, fick starkare igår men inte nära nog starkt nog o nu svagare igen..så verkar som vi måste vänta en månad till innan vi kan försöka. Har alltid haft en jämn cykel så blir orolig att det är klimakteriet som börjar spöka :(
.
Jag har fått lite annorlunda symptom, min handkräm luktar Karl Johan svamp sen i förrgår (trots ny förpackning)
!! Och i går när jag åt pizza så tyckte jag att den också smakade svamp trots att jag inte hade någon på
. Lite spännande med denna svampinbillning 
.
BIM-3 och hur kan dagarna bara gå så långsamt!

. Dock ingen mens, och som flera andra helt sjukt onda bröst och bröstvårtor. Jag har egentligen inte så stora förhoppningar den här månaden eftersom vi inte lyckades pricka ÄL optimalt, men just det här med brösten gör att jag inte bara kan släppa det. Jag har aldrig så här ont i brösten förutom när jag är gravid! Här kom mensen, så jag hoppar över till maj-tråden.
Grattis alla som plussat, och lycka till ni andra!