• Anonym (Kakälskare)

    Jag vill ha kvar kakan

    Okej, jag är sjukt sugen på att vara otrogen mot min man av hundra olika anledningar. Jag vill ha en romans, eller affär, med en annan man som kan dominera mig och ha sex med mig länge och väl. Bor i en storstad så det är väl inte helt omöjligt att få till...

    Så, snälla ni, ge mig era verkliga berättelser om hur illa det kan gå, hur det kan förstöra familjer osv, så att jag tappar lusten att vara otrogen. Finns det verkligen någon solskenshistoria här?

    Min man är helt fantastisk och jag vill helst ha kvar min kaka, men...

  • Svar på tråden Jag vill ha kvar kakan
  • Anonym (IQ)

    Sluta tänk med fittan och börja använda det du har bakom pannbenet så kan du nog själv klura ut vad konsekvenserna av otrohet kan vara.

  • Anonym (Kåt kille!)
    Anonym (Kakälskare) skrev 2019-03-13 14:40:11 följande:

    Okej, jag är sjukt sugen på att vara otrogen mot min man av hundra olika anledningar. Jag vill ha en romans, eller affär, med en annan man som kan dominera mig och ha sex med mig länge och väl. Bor i en storstad så det är väl inte helt omöjligt att få till...

    Så, snälla ni, ge mig era verkliga berättelser om hur illa det kan gå, hur det kan förstöra familjer osv, så att jag tappar lusten att vara otrogen. Finns det verkligen någon solskenshistoria här?

    Min man är helt fantastisk och jag vill helst ha kvar min kaka, men...


    Om du kan sträcka dig till att chatta med så är jag på!
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Kåt kille!) skrev 2019-03-13 14:42:50 följande:

    Om du kan sträcka dig till att chatta med så är jag på!


    Jävla idiot!
  • Anonym (Kåt kille!)
    Anonym (!!!) skrev 2019-03-13 14:46:41 följande:

    Jävla idiot!


    Tackar ????
  • Robert 832

    Ta upp ämnet. Är emot regelrätt otrohet men flera par praktiserar cuckolding med framgång. Kan han inte dominera dig av olika anledningar så kan säkert nån annan. Det svåra är att övertyga maken om det.

  • Anonym (Kakälskare)
    Robert 832 skrev 2019-03-13 14:56:04 följande:

    Ta upp ämnet. Är emot regelrätt otrohet men flera par praktiserar cuckolding med framgång. Kan han inte dominera dig av olika anledningar så kan säkert nån annan. Det svåra är att övertyga maken om det.


    Hm... intressant tanke... vet att min man har en fantasi om att se mig ha sex med en annan man, men vet faktiskt inte om han skulle tycka det var så roligt irl.

    Vi har pratat om att bli swingers men jag har en bild av att det bara är feta gubbar och äckliga tanter som håller på med det, så känner mig inte så sugen på att testa det i verkligheten.

    Men tack för rådet! Känner du någon som har testat cuckolding?
  • Anonym (Kakälskare)
    Anonym (IQ) skrev 2019-03-13 14:42:16 följande:

    Sluta tänk med fittan och börja använda det du har bakom pannbenet så kan du nog själv klura ut vad konsekvenserna av otrohet kan vara.


    Är nog inte brist på intelligens som är fallet. Självklart kan jag första vad det KAN bli för konsekvenser OM man blir påkommen. Nu hade jag inte tänkt bli påkommen, serru...
  • Robert 832
    Anonym (Kakälskare) skrev 2019-03-13 15:34:34 följande:

    Hm... intressant tanke... vet att min man har en fantasi om att se mig ha sex med en annan man, men vet faktiskt inte om han skulle tycka det var så roligt irl.

    Vi har pratat om att bli swingers men jag har en bild av att det bara är feta gubbar och äckliga tanter som håller på med det, så känner mig inte så sugen på att testa det i verkligheten.

    Men tack för rådet! Känner du någon som har testat cuckolding?


    Ja, det gör jag men det är mer av öppna förhållanden i vilka de provar på cuckolding som ett rollspel. Tror färre par praktiserar cuckolding som livsstil. Jag har gjort det.
  • Anonym (Bättre nu)
    Anonym (Kakälskare) skrev 2019-03-13 15:36:14 följande:
    Är nog inte brist på intelligens som är fallet. Självklart kan jag första vad det KAN bli för konsekvenser OM man blir påkommen. Nu hade jag inte tänkt bli påkommen, serru...
    ALLT kommer fram - förr eller senare! You bet your sweet ass!!
    Knullat bort ett par förhållanden, varav ett med barn inblandat.
    Det kanske inte är värt att vara kvar men, gott råd - avsluta först!!
    Har du ett bra förhållande så "gamblar" du verkligen .... jag vann och har det bättre än någonsin med min särbo men du kan ju verkligen rå-torska.
    Tänk separation, barn varannan vecka, Lyx-fällan , nya förhållandet skiter ner sig.. låt det vara en fantasi om du inte vantrivs.
    Vantrivs du? - Gör slut och "move-on"
Svar på tråden Jag vill ha kvar kakan