Inlägg från: Anonym (Spaghettistring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spaghettistring)

Stringbikini

Jag gillar sådana där stringunderdelar som var populära förr med ett elastiskt snöre baktill istället för nånslags halvstring. Jag har ett fåtal sådana bikiniunderdelar men jag ser aldrig sådana jag vill ha i butiker som säljer badkläder. 

Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 19:28:02 följande:
    Gå in på tangaland24.de

(just nu byter de ägare så man kan beställa igen i maj. Jag har en stor del av deras modeller i rött /svart/vitt, både mer täckande string men även deras pyttesmå och öppna string.
    Tack! Stort tack! Det är precis sådana jag gillar.
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 20:21:38 följande:
    Kul att du blev så glad - de har många coola stringbikini man kan mixa och matcha! Lite som en godisbutik inför sommaren. Kolla även in thongboard.aimoo.com ett bra forum för stringbikiniälskare även med bloggposter om/från Sverige. Lycka till hoppas du hittar något snyggt!
    Tack igen. Något jag skulle vilja ha är en baddräkt med string, som även är smal över bysten (typ mankini) men som INTE glider iväg så att brösten hoppar ut hela tiden. Har sett denna typ på film, men även där så hoppade brösten ut så fort modellen rörde sig ens litegrann.
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 20:38:26 följande:
    Typ något som detta?

www.der-bikini.com/produkt/badeanzug-slingshot/
    Tack igen, exakt en sådan! Du kan produktnamnen i huvudet! Men brösten hoppar ur hela tiden när jag rör mig, fast det kanske beror på att det var mansmodellen jag köpte (Som Borat) i någon spel/skämtbutik. Det är som att försöka täcka vårtorna med enbart hängslen, minsta rörelse och de hoppar ur och det ser ut som det kommer göra det i den där med? Jag har inga meloner heller utan bara 500cc.
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-03-21 21:03:49 följande:
    Jag har för tung byst för att brösten ska kunna hålla sig på plats tyvärr. Kanske om du knyter den som halterneck? Annars något med en tvärslå som denna i någon variant... m.skinbikini.com/page/subpage/micro_bikini_lycra/sexy-shiny-open-front-monokini-swimsuit.htm
    De där var ju riktig läckra, och ser ut att funka utan att brösten ploppar ut! Med allt jag vill ha i bikiniväg kommer det bli en rejäl slant...men jag tycker jag kan unna mig det jag köper knappt något annat än mat till mig själv ändå :D:D

Stort tack igen!!

Jag gillar mest att ha på mig det när jag själv om jag skall vara ärlig. Jag tycker jag är fin och sexig, men jag har svårt att ha det på mig om det är mycket folk omkring. Jag har flera gånger åkt till stranden, haft string och rätt vågad överdel på klart under kläderna, men sedan ångrat mig och bytt om till en vanlig bikini.

Jag är lite för blyg ibland, jag skulle vilja våga mer. 

Svar på tråden Stringbikini