Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

Stringbikini

Stringbikini är på väg tillbaka för varje solsäsong även i Sverige och inte bara i Medelhavsområdet, där det finns överallt. Hittar du en modell som sitter skönt är det riktigt najs - jag har flera olika färger och snitt. Snygga tanlines!

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 18:06:44 följande:

Jag gillar sådana där stringunderdelar som var populära förr med ett elastiskt snöre baktill istället för nånslags halvstring. Jag har ett fåtal sådana bikiniunderdelar men jag ser aldrig sådana jag vill ha i butiker som säljer badkläder. 

Gå in på tangaland24.de

(just nu byter de ägare så man kan beställa igen i maj. Jag har en stor del av deras modeller i rött /svart/vitt, både mer täckande string men även deras pyttesmå och öppna string.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 19:56:58 följande:

Tack! Stort tack! Det är precis sådana jag gillar.

Kul att du blev så glad - de har många coola stringbikini man kan mixa och matcha! Lite som en godisbutik inför sommaren. Kolla även in thongboard.aimoo.com ett bra forum för stringbikiniälskare även med bloggposter om/från Sverige. Lycka till hoppas du hittar något snyggt!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 20:34:10 följande:

Tack igen. Något jag skulle vilja ha är en baddräkt med string, som även är smal över bysten (typ mankini) men som INTE glider iväg så att brösten hoppar ut hela tiden. Har sett denna typ på film, men även där så hoppade brösten ut så fort modellen rörde sig ens litegrann.

Typ något som detta?

www.der-bikini.com/produkt/badeanzug-slingshot/
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 20:56:59 följande:

Tack igen, exakt en sådan! Du kan produktnamnen i huvudet! Men brösten hoppar ur hela tiden när jag rör mig, fast det kanske beror på att det var mansmodellen jag köpte (Som Borat) i någon spel/skämtbutik. Det är som att försöka täcka vårtorna med enbart hängslen, minsta rörelse och de hoppar ur och det ser ut som det kommer göra det i den där med? Jag har inga meloner heller utan bara 500cc.

Jag har för tung byst för att brösten ska kunna hålla sig på plats tyvärr. Kanske om du knyter den som halterneck? Annars något med en tvärslå som denna i någon variant... m.skinbikini.com/page/subpage/micro_bikini_lycra/sexy-shiny-open-front-monokini-swimsuit.htm
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Spaghettistring) skrev 2019-03-21 21:17:32 följande:

De där var ju riktig läckra, och ser ut att funka utan att brösten ploppar ut! Med allt jag vill ha i bikiniväg kommer det bli en rejäl slant...men jag tycker jag kan unna mig det jag köper knappt något annat än mat till mig själv ändå :D:D

Stort tack igen!!

För ett år sen köpte jag wicked weasels pixel baddräkt i

svart eftersom sling inte funkar. Jag fick massor av komplimanger och frågor om var man beställer från både män och kvinnor. Här wickedweasel.com/en-ie/product/pixel-808-one-piece-bikini
  • Anonym (HannaSophia)

Någon som har tips på fysisk butik i Sverige som säljer stringbikini?

• Anonym (HannaSophia)

Kul att fler & fler vill och vågar även i Sverige. Vi håller tummarna för en lång varm sommar

• Anonym (HannaSophia)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 14:33:36 följande:
    Den där var riktigt het, fasiken vad kåt jag skulle vara konstant på stranden om alla kvinnor med fin figur har sån där bikini!
    Välkommen ut i solen ! Solig
  • Anonym (HannaSophia)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 15:02:34 följande:
    Garanterat, vilka stränder håller du till på?Cool
    Oftast där jag kan vara helt naken - men om kollar bakåt i tråden så kan du se ett urval av mina bikini
  • Anonym (HannaSophia)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 15:08:31 följande:
    Nakenstränderna är de jag också föredrar Skrattande

Mmm får kolla in vilka andra varianter du brukar använda, men just denna var ju grym!

Här var dom!

• Anonym (HannaSophia)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 15:26:26 följande:
    Haha... det var inte några, jag antar att du säljer underkläder! Skrattande
    Bikini och baddräkter alltihop
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-04-28 15:32:07 följande:
    Ser mer ut som garnprover! Tungan ute
    Precis det som är meningen - lite textil släpper fram solen
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-04-28 19:08:30 följande:
    Jag är för pryd, men brännan blir nog snygg! 
    Brännan blir kanon fin. Ta steget, doppa tån och prova.

Det blir väldigt fort en god vana och du är i gott sällskap.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-04-28 19:38:16 följande:
    Hmmm, tja vi får väl se.
    Får börja någonstans där det inte är så mycket folk tror jag.
    Om jag törs.
    Vore kanske kul att utmana sig själv.
    Tror absolut att du törs och skulle gilla det!

Här får du bra inspiration till att komma igång; gå in på Calzedonias webbplats. Bor du i en storstad har du kanske en butik. Kolla in en överdel du tycker är snygg och sitter bra och matcha med deras stringunderdel,blev komplettera med en lite större överdel. Om du tar en färg som är enkel att matcha med, t ex svart, har du kanske redan överdelen.

Det var just så jag kom igång, innan jag fick passion för  riktigt små bikini, och jag har varit supernöjd sedan dag.

Så hittar du en fin badvik och kommer igång. Less is more.

Du kommer se att om du skaffar en ny bikini nu, så kommer tiden fram till sol & sommarvärme gå dubbelt så snabbt!

Lycka till och berätta här vad du valde
Svar på tråden Stringbikini