• Äldre 21 Mar 14:36
    851 visningar
    6 svar
    6
    851

    ovitrelle?

    vad har ni för erfarenheter av ovitrelle? biverkingar? krångel? funkade det för er?

  • Svar på tråden ovitrelle?
  • Äldre 27 Mar 10:48
    #2

    Jag behöver ta det för att få äggen att släppa. 
    du hade rätt att sprutan inte kändes alls. Dock har jag ont så som mensvärk efteråt, det är nästan en vecka sen jag tog den och har dagligen ont. Min gynekolog hade inte hört talas om det. 

  • Äldre 28 Mar 09:34
    #4
    Snöoväder skrev 2019-03-27 21:24:44 följande:
    Man kan ju få sån värk vid ägglossning. Fick du positivt på ägglossningstest nu efter sprutan? Sen om man blir gravid kan man ha mensvärk liknande smärtor

    När har du bim?
    Jag har inte tagit något Äl test. Jag var hos fynekologen samma dag som jag fick sprutan och han sa att jag hade mogna ägg, det var samma dag som jag borde ha ÄL så han sa att jag skulel ta strutan samma kväll. Sen har jag inte tagit något ÄL test för jag tänkte att det kommer visa positivt pga sprutan. Jag har BIM om en vecka. så jag msåte vätna en vecka till innan jag kan ta ett grav test för då har det gått 14 dagar efter sprutan.
  • Thu 4 Apr 2019 06:01
    #6

    Testade imorse. 13 dagar sen spruta en dag innan BIM. Det var ett extremt svagt streck, nog mer en spökstreck. Ska ta ett nytt test i helgen.

    Har så många gravidtecken men jag vågar inte lira på den här kroppen. Men detta konstanta illamående behöver borde inte kunna betyda annat.

Svar på tråden ovitrelle?