• Tjingtjing

Är jag gravid?

Kan någon snäll själ hjälpa mig att tyda detta gravtest?

Är bim + 4. Blir galen

• Svar på tråden Är jag gravid?
  • fjanten
    Jennssan skrev 2019-03-24 09:41:44 följande:

Tjingtjing: Hoppas! Men känns som ett spökstreck :( har du haft några symtom?? Själv har jag haft molande värk i mage och rygg sedan äl som jag aldrig brukar ha. Samt började få ömma bröst igår. Kan ju ha med att mensen är på G också. Får väl ta ett test igen om någon dag om inte mensen kommer.

Det var ganska tydligt positivt tycker jag. Tar du ett digitalt test kommer det nästan garanterat vara positivt.
  • Tjingtjing

Så himla svårt. Jag har en son sen tidigare och jag känner exakt samma som när jag var gravid med honom.

Stålar ner i benet ont i höger äggstock, vita tjocka Flytningar. Mensvärk

Vi får helt enkelt ta ett chillpill och vänta och se. Men man är ju så ivrig ????

• Tjingtjing

Men jag är säker på att du är gravid :) väldigt tydligt

Jennssan skrev 2019-03-24 09:41:44 följande:

Tjingtjing: Hoppas! Men känns som ett spökstreck :( har du haft några symtom?? Själv har jag haft molande värk i mage och rygg sedan äl som jag aldrig brukar ha. Samt började få ömma bröst igår. Kan ju ha med att mensen är på G också. Får väl ta ett test igen om någon dag om inte mensen kommer.

• Jennssan

Känns som det kan vara positivt för dig då, det är ju ändå ett svagt streck och med symtom och BIM+4. Håller tummarna! Men visst är man ivrig, känns som jag letar symtom och vänder o vrir på testet för att finna ett streck :( men ta ett digitalt tycker jag så borde du få starkare!

Tjingtjing skrev 2019-03-24 09:44:24 följande:

Så himla svårt. Jag har en son sen tidigare och jag känner exakt samma som när jag var gravid med honom.

Stålar ner i benet ont i höger äggstock, vita tjocka Flytningar. Mensvärk

Vi får helt enkelt ta ett chillpill och vänta och se. Men man är ju så ivrig ????

• Jennssan

Tycker det ser ut som svagt positivt!!!

Tjingtjing skrev 2019-03-24 10:25:30 följande:

Här är en tydligare bild på mitt

• Tjingtjing

Stort grattis! Du är gravid : D

Jennssan skrev 2019-03-24 10:43:24 följande:

Här är tydligare på mitt

• Isavanna1

ts om du har passerat bim varför vänta tills i morgon med det digitala? Varför inte göra det redan i dag och få ett svar?

Svar på tråden Är jag gravid?