Min sambo äter oss ur huset
Som jag skrev - jag lovar att ts drar mest på något annat område.
Men jag förstår att snyltare och illojala parasiter tar aldrig ansvar för sina handlingar.
Som jag skrev - jag lovar att ts drar mest på något annat område.
Jo,det är säkert. Det lär jämna ut sig i slutändan. Och om det inte gör det, är millimeterrättvisa verkligen något att stå efter? Är man egoistisk för att man har ett större behov av mat? Min man äter ungefär dubbelt så mycket som mig, han är inte egoistisk för det. Han är hungrigare, har en större kropp, en snabb ämnesomsättning och ett tungt arbete. Han älskar och njuter av mat.
Han har vissa svagheter - tomater tex. Så ska vi ha tomater i matlagningen den veckan så köper jag helt enkelt extra mycket och lägger undan det som behövs till maten. Jag själv är glad i skönhetsprodukter. Jag kostar många hundra kronor i det varje månad medan maken kostar nära noll och ingenting. Man har olika behov och allas behov ingår i familjen.
Men suuuuuck. Tror du att detta handlar om skönhetsprodukter? Det var ett EXEMPEL på att alla människor har olika behov och böjelser(medvetna eller omedvetna), så ts lär också dra resurser. På något.
Och så lite viktförakt på det, vad fint.... Jag lovar dessutom att alla människor gör en hel massa saker som inte är nödvändigt.
Anonym detkallasfamilj, jag tror inte att de vill förstå det du försöker säga oavsett hur du formulerar dig tråkigt nog.
Så svarar bara den som har gott om pengar och inte varit i en fattigs situation.
De är två studenter med snäv ekonomi där den ena snyltar på den andra. Varför skulle det vara okej?