• hhh89

    Bolån sambo med betalanm.

    Hej

    Jag och min sambo vill köpa en bostadsrätt, men problemet är att han har anmärkningar tack vare en familjmedlem till mig.. Hade förvanat innan. Och det försvinner inte inom 2år, vi har 1barn och bo på en 54kvm... De är väldig trångt. Jag har 500k kontant men med dålig lön och min sambon har mkt bättre lön än mig. Har testat kalkyl på Swedbank hemsidan och de står de skulle inte kunna låna ut pågrund av min lön, men om jag lägger till min sambon som medsökande så går det.

    Finns det möjlighet att han kan inkl som ekonomisk stödj och inom 2 år så kan han ta över halva lånet? Hans mamma har sparat pengar till honom för bostadsrätt men de kommer inte kunna inkl pågrund anmärkningar.

  • Svar på tråden Bolån sambo med betalanm.
  • hhh89

    500k är en gåva som jag fick i år och under tiden med anmärkningar så fick vi tusentals parkeringsböte av en familjmedlem som fifflade med min sambos. Och de råkades gå vidare till kronan även vi betalade innan kronan skulle kräva. Företaget godkände inte oavsett de va 1 dag bankdagar för transaktioner. Vi ha anmält detta person för andra grejer som har dröjt över 1år polisen skulle börja jobba med ärande

Svar på tråden Bolån sambo med betalanm.