Inlägg från: solange1992 |Visa alla inlägg
  • solange1992

BF december 2019

Är i chock fick mf i vecka 7-8 26 februari. Nu igår plussade jag den 6 april utan mens emellan.... så i vilkennvevka jag är nu har jag ingen aning. Någon som vet hur man ska räkna ?

Glad är bara förnamnet :)

• solange1992

Tror jag håller på att bli knäpp... har molvärk till och från men tror varje gång jag går på toa att jag ska få missfall är i 5+2 idag och tog ett clear blue digital som visade 3+. Men missfallet från i februari har satt sig på skallen. Längtar bara till jag gått förbi vecka sju 6+2 då jag fick det förra missfallet. Känns som första milstolpen. Vill vara glad men vågar inte.... lite tråkigt inlägg kanske men behöver skriva av mig. Lider med dig Najo???? sen känns det lite som att för man har 2 barn sen innan skulle det inte vara lila farligt för att man har två.... tycker alla känns lika mycket har varit/Är gravid för 7 gången och har två levande barn så

odsen är ju inte på min sida direkt :/

• solange1992

Rosa flytning nu ikväll så ledsen 6+0... så nu väntar jag bara på resten.. visste att det var för bra för att vara sant... lycka till alla ni andra och njut av era graviditeter.. önskar er all lycka <3

Svar på tråden BF december 2019