BF december 2019
Hej!
Får jag hänga på här?
Bf 22/12.
Fjärde barnet men förlorade våran sista i magen 2016.
Så detta lär bli en graviditet full av oro.
Ha en fin påsk allihopa
Hej!
Får jag hänga på här?
Bf 22/12.
Fjärde barnet men förlorade våran sista i magen 2016.
Så detta lär bli en graviditet full av oro.
Ha en fin påsk allihopa
Någon mer som blivit attackerad av finnar? Jag får normalt inte finnar. Nu är dom överallt känns det som. På halsen, bröstet och pannan.. Kan man skylla på graviditeten eller är det bara min dåliga hudvårdsrutin? Haha
Hej!
Får man gnälla här utan att kliva någon på tårna? För jag behöver det....jag mår så J*VLA illa! Jag VET att det är normalt (har 3 barn) men just nu känner jag: "hur ska jag stå ut?". VI har så många kalas med släktträffar och jag vill bara gömma mig. Studerar på heltid och orkar inte ens öppna en bok....ibland får jag hemska tankar....att detta var ett misstag, att jag är för gammal. Finns det någon annan som känner så här?
Antagligen blir det bättre efter v.12, men det känns långt dit just nu.
När har ni börjat få starka symptom? Jag går in i vecka 6 imorgon och det enda jag känt av än så länge är lite lätt illamående till och från, samt väldigt svag molvärk just i början när jag plussade, inget nu. Förra graviditeten (som slutade i MA) hade jag stark molvärk i flera veckor från samma dag jag plussade och mådde lätt illa, trött hela tiden, fick otroligt ömma bröst (kunde knappt ha på en bh) och huvudvärk. Så orolig över att jag inte känner starkare nu, men kanske är tidigt ännu?