BF december 2019
Hej hej!
Vad kul att hitta den här tråden!
Jag är ca beräknad bf till 8 december, om det går vägen.
Fick veta det när jag var inne på ett tidigt ultraljud för att jag började blöda smått, då var jag i c:a 5+3.
Det här var inte planerat på något sätt så jag hamnade i chock och har haft panikångest och mått superdåligt. Jag har skyddat mig med P-ring. Det tog ett tag innan jag och min sambo bestämde att vi ska behålla barnet. Det har varit mycket känslor kring det här, då samma sak hände för c:a 1,5 år sedan och vi då valde att ta bort det barnet. Vilket tog hårt på mig och vår relation. Jag har 2 söner som fyller 16 & 12 i sommar. Min sambo har en son på 14 och dotter på 9 sedan tidigare. Vi har inga gemensamma. Vi har det lite upp och ner nu till följd av bådas mående kopplat till denna livsförändring. Vilket inte känns bra. Därför känns det skönt att hitta en grupp med kvinnor som genomgår allt som det innebär med att vara gravid i samma period. Behöver få läsa om likasinnade och hur andra upplever det med kanske liknande saker i kroppen, för vi har inte berättat för någon förutom våra mödrar. Så det känns ganska ensamt i det här speciellt när ens partner inte känns närvarande.
Hoppas ni alla andra mår bra! Ser framemot att följa tråden!