Inlägg från: jooo |Visa alla inlägg
  • jooo

BF december 2019

Hej tjejer ny här. Är gravid i v 5 + 5. Superorolig då jag har haft två tidiga missfall på rad i v 6. Hann inte få mens från förra missfallet innan ja plussade. Har tidigt vul först 15 maj i v 9 ville så gärna veta innan.

Hur får ni dagarna att gå?

• jooo

Hej tjejer ja va också inne på kk igår. Har redan fått diagnos tidig foglossning suck strålar smärta i hela blygbenet. Ska va väldigt ovanligt Är bara i v 6 +0. Några tips?

Hon kunde knappt mäta lilla räkan men såg en liten hjärtverksamhet. Hakade upp mig på liten hoppas de är ok. Ush oroligt.

• jooo
    oshark skrev 2019-05-02 09:25:05 följande:

Jag var hos gyn och gjorde VUL idag. Enligt mina beräkningar är jag i 6+2. Hon såg ett embryo/foster och nätte det först till 5 mm, sen 4,9. 4,9 sa hon motsvarade 6+0. Inget hjärtslag men det kan ju bara ha varit för tidigt. Bokade in ett återbesök i slutet av nästa vecka för att se om man kan se ett hjärta då.

Ni som gjort tidiga UL, när gjorde ni dem och såg ni hjärtat eller inte?

Jag gjorde vul häromdagen i 6 + 1. Hon kunde knappt mäta o såg en liten hjärnaktivitet men så att vi lika gärna kunde ha missat den. Att de brukar kunna va svårt att se hjärtat o de vill helst inte göra tidiga vul innan slutet av vecka 7 helst 7 + 0.
  • jooo

Finns det någon mer som knappt har symtom? Känner mig så gravid är i v 8 imorron. Men har för mig att de va samma med sonen hmmm.

• jooo
    Enmsik skrev 2019-05-05 08:11:08 följande:

Förstod inte nu.. haha! ?Någon mer som knappt har symtom? och ?känner mig så gravid? går för mig inte ihop så mycket haha! Jag har knappt symtom förutom lite uppsvälld så jag känner mig inte alls gravid haha ;) jag går också in i v. 8 imorgon. :D

Oj föll bort ett o..menade ogravid :D gör du inte inget illamående för dig heller? Skulle nästan velat haft de för o känna att den är där inne suck..tiden går så långsamt
  • jooo
    Enmsik skrev 2019-06-01 17:09:13 följande:

Ja precis. Jag har också läst det och har blödigt lite i början av grav:en efter samlag och det har typ varit samma mängd nu som då och då har inget varit fel. Så vi får väl se :) hade bara ont en stund igår men då jag jag också ätit mycket mat, var gasig och uppsvälld så man vet ju inte. Sen tar jag progesteronvagiatorer med som tydligen kan irritera slemhinnorna har jag läst. Så får se på kub om två veckor hur det ser ut. Tack! <3

Det är vanligt att få en liten blödning av progresteron..hänt mig en och två ggr också. Här även växtvärk från och till ibland så ont så de känns som mensen ska rinna till när som. Jag hade ul i onsdags i v 11 + 3. Är inte alls orolig längre för just smärtan. Lycka till!
  • jooo

Suck jag har rul v 20 + 6 pga semsterar. Känns jättesegt att vänta till dess /:

Svar på tråden BF december 2019