Inlägg från: Sobe88 |Visa alla inlägg
  • Sobe88

BF december 2019

Poopoo82 skrev 2019-06-27 01:26:04 följande:

Halloj alla mammor! Jag undrar om det är någon mer som känt av foglossning i svanskotan? Har så satans ont dagligen nu så vet inte vad jag ska göra åt det? Någon som har tips?

Hej:) (första gången jag nånsin är inne här så förlåt om jag gör något helt tokigt)

Jag får jätte ont om jag sitter ner på en hård stol i svanskotan. Måste sitta typ framåtlutad. Är något som sakta kommit i graviditeten. Är i slutet av v14.
  • Sobe88
    Anonym (bell) skrev 2019-06-12 00:16:57 följande:

min kille, sambo, blivande far till barnet i magen.. bortprioriterar mig? följer aldrig med på möten hos bm, utan bara UL, känns som att han fullständigt skiter i mig.. frågar knappt hur jag mår..

är det någon annan som har det såhär? hur fan handskas man med det liksom?

behöver honom mer än någonsin och då får jag tvärtemot - dvs ingenting. jättetråkigt och det får mig att må väldigt dåligt psykiskt.. klart man börjar tvivla, är jag inte intressant längre? är jag för jobbig, för på, för krävande? har kärleken försvunnit?

ni förstår säkert.. går inte heller att prata om det, antingen blir han sur (?) eller så går det in - och sen ut - direkt. känns som han inte bryr sig, tar mig för givet.. och ju mer jag försöker prata om det ju jobbigare känner JAG mig? ska det verkligen behöva va såhär?

någon som kan relatera? :/

Usch vad jobbigt för dej att behöva känna sådär:( Massa kramar till dej.

Jag är gravid för första gången. Fyller 31 i sommar. Ska föda 29dec. Min sambo har två döttrar sedan innan så det är ju inte nytt å spännande för honom. och han driver eget företag och arbetar typ alla dagar i veckan så jag får oxå ta de mesta själv fram till förlossningen, förutom ultraljudet när vi får veta könet såklart det måste han med på vi hoppas på en pojke:) Han är inte så intresserad som jag hade önskat, dock försöker han ju vara det och förstående för alla mina konstiga krämpor haha. Han försöker arbeta hemmifrån på helgen eftersom jag påpekat att jag saknar honom extra nu. Hör ju till att jag arbetar natt och vi inte ses på veckorna. Jag tycker han kunde gett mig extra kärlek men får nog vänja mig att bli behandlad som innan graviditeten haha. Men inget fel på det. Men om han hade gett mig mindre kärlek å betett sig annorlunda än innan hade jag reagerat såklart! Förresren Min sambos argument är att han typ inte tycker det är ett riktigt barn/intressant förens den kommer ut. Jag håller ju inte med då eftersom jag får ha den i magen haha :)
Svar på tråden BF december 2019