Inlägg från: Anonym (Annelie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annelie)

BF december 2019

Hej! Bf den 31 december! Är 35 år och väntar barn nummer 5 och 6(tvillingar!)är i vecka 9. Jag och maken har sedan tidigare dottern Sofia 8 år, dottern Sara 5 år, sonen Adam 3 år och sonen Josef 2 år. Ska bli spännande med 2 små bebisar i familjen! Undrar om det är flickor, pojkar eller en av varje. Eller om det är enäggstvillingar eller tvåäggstvillingar. Har ett ultraljud om ca en månad och då lär vi veta mer.

• Anonym (Annelie)
    Micka! skrev 2019-05-22 06:45:13 följande:

Hej!

Jag blir 38 år i år och väntar mitt femte barn också, funderade på om det kunde vara tvillingar, men fick det bekräftat med vul att det är en liten därinne i måndags. Har bf 28 dec, ska höra kub så då ändras datumet lite kanske.... Mina barn är 12, 11, 4 och 2 år :) mitt ul är också om en månad! Hur mår du?

Mår ganska bra, illamående men inte såpass att jag kräkts. Hur mår du?
  • Anonym (Annelie)

Vi har bf 7 december och precis fått reda på att barnen i magen antagligen är enäggstvillingar och även att de är 2 pojkar! Vi har sen tidigare 4 barn, Kevin född juni 2015, Tindra född augusti 2016, Liam född oktober 2017 och Zack född december 2018. Någon som har förslag vad våra bebisar i magen ska heta?

• Anonym (Annelie)
    Looo86 skrev 2019-09-08 11:19:40 följande:

Hej allihopa,

Ny här :) väntar vårt första med bf i början av dec :)

Någon här som börjat fundera på vagn?

Såå svårt attvälja, just nu velar vi mellan bugaboo donkey och fox.

Tänker att donkey ör smidig om man får syskon tätt och gillar framförallt sido korgen.

Hur går era tankar?

Vi kommer köpa en donkey. Detta blir barn nummer 3, storasyskonen är pojke 8 år och pojke 3 år. Vi kommer använda den som dubbelnamn då sonen fortfarande sover i den. Vi reser ganska mycket så som resesulky funderar vi på en myra.
Svar på tråden BF december 2019