Inlägg från: Li90 |Visa alla inlägg
  • Li90

BF december 2019

Hoppar in här, har bf 4 december <3 väntar fjärde barnet som ska bli en pojke:)

• Li90

[quote=79886906][quote-nick]Looo86 skrev 2019-09-08 11:19:40 följande:[/quote-nick]Hej allihopa,

Ny här :) väntar vårt första med bf i början av dec :)

Någon här som börjat fundera på vagn?

Såå svårt attvälja, just nu velar vi mellan bugaboo donkey och fox.

Tänker att donkey ör smidig om man får syskon tätt och gillar framförallt sido korgen.

Hur går era tankar?[/

Vi kommer att ha en Emmaljunga syskonvagn. Väntar fjärde barnet syskonen är 6,5 och 1,5 år. Jag har ett litet samlarintresset för barnvagnar och har fem stycken utöver syskonvagnen haha:) jag tänker såhär att har man plats till att husa mer än en vagn så hade jag köpt en smidig vagn till första barnet som är lätt att lyfta in och ur i bil/buss och får man sen syskon köpt en billigare syskonvagn. Ofta vill man ha en enkel om man bara ska iväg med ett av barnen. men det är bara min tanke:)

• Li90

[quote=79970498][quote-nick]Blirdetsåblirdet skrev 2019-10-17 20:47:16 följande:[/quote-nick]Nu är jag tillbaka efter några månader härifrån. :)

V 32 nu, BF 18/12. Hoppas verkligen att lillan inte bestämmer sig för att dra över på tiden, för hon ska ut innan julafton ;D

Börjar bli riktigt tungt nu, både fysiskt och psykiskt. Orkar ingenting typ, mår illa och får knappt i mig mat och känner mig som världens tråkigaste mamma åt sonen på 1,5 år... någon mer som har en riktigt tung tredje trimester?[/

Här är man i vecka 34 börjar bli riktigt trött på att vara gravid. Mår illa igen, foglossningar och sömnen som man aldrig hinner ta igen:( har också en pojk på 1,5 år samt två äldre syskon till honom och energin för dom är verkligen inte på topp men tröstar mig med att jag har max 40 dagar kvar. Vår bebis kommer vi få träffa innan bf eftersom det blir ett planerat snitt. Räknar ner dagarna och förbereder med listor på allt som ska fixas innan för att fördriva tiden;)

Svar på tråden BF december 2019