• Anonym (Mullig)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

• Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är
  • Underhill
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 08:20:47 följande:
    Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?
    Man tänder på olika och i detta fall kan det vara så att denne man faktiskt vill ha något som inte är som det han har idag. Lite mer, lite annat osv. Större bröst, härligare rumpa eller bara en kvinna som vill ha en skön stund utan massa ifs n buts. 100% ligg garanti med andra ord :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Mullig)
    Underhill skrev 2019-04-01 07:42:56 följande:

Man tänder på olika och i detta fall kan det vara så att denne man faktiskt vill ha något som inte är som det han har idag. Lite mer, lite annat osv. Större bröst, härligare rumpa eller bara en kvinna som vill ha en skön stund utan massa ifs n buts. 100% ligg garanti med andra ord :)

Tack! Jag hoppas det är så ????
  • Anonym (Lelle)

Att klämma på en stor mullig rumpa kan vara nästan orgasmframkallande skönt i sig. Tacka f-n för att han är intresserad.

• Anonym (Mullig)
    Anonym (Lelle) skrev 2019-04-01 09:51:43 följande:

Att klämma på en stor mullig rumpa kan vara nästan orgasmframkallande skönt i sig. Tacka f-n för att han är intresserad.

Haha, ja, alla män kanske inte gillar det! Men kul att höra att det finns några!
  • Anonym (Lelle)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-04-01 09:57:21 följande:

Haha, ja, alla män kanske inte gillar det! Men kul att höra att det finns några!

Tror många män gör det! Hoppas du gillar när männen klämmer på dina mulliga skinkor. För de älskar att göra det. Är det dags för mig att spruta så greppar jag hennes rumpa medan jag pumpar henne, då kommer jag på nolltid.
  • 1plus2plus1

du låter som en fantastisk kvinna. har läst dina inlägg i tråden. och jag tror att han precis som jag verkar ha en svag sida för kraftiga kvinnor. han har nog förstått att du är stor men ser det nog snarare som nått positivt. jag tror inte att du skrämmer iväg honom med fler bilder som faktiskt visar hur stor du är. snarare tvärtom, jag tror att det kommer få honom än mer sugen. 
    är du osäker kan du alltid skicka dom till mig först så kan jag bedöma, (ett skämt för dom som inte förstod det)
    men kör på och lev det liv du vill leva. du kommer inte ångra dig när du blir äldre att du vågade ta steget att göra vad du kände för. 

• Underhill
    Anonym (Mullig) skrev 2019-04-01 09:49:21 följande:
    Tack! Jag hoppas det är så ????
    Varför skulle det inte kunna vara så :)
    E vi överens så kör vi
  • BlåFisk

Skulle en tiopoängare inte vilja ha en mullig tjej?!?!?!?!?!? (ledtråd: mullig tjej=11poäng)

• Pussan

Har inte läst igenom hela tråden, så jag kanske bara upprepar vad någon annan skrivit, MEN - många fler killar än man tror gillar oss som är mulliga just för att vi är mulliga. Kvinnliga former, har jag hört många gånger, mycket bättre än inga kvinnliga former. Jag tror faktiskt på det!

• Anonym (Mullig)
    BlåFisk skrev 2019-04-02 21:42:09 följande:

Skulle en tiopoängare inte vilja ha en mullig tjej?!?!?!?!?!? (ledtråd: mullig tjej=11poäng)

Kul att höra! Hoppas det är fler som tänker som du!
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är