Anonym (MA) skrev 2019-03-31 13:12:09 följande:
Ja det verkar ju vara himla olika hur man mår efter dom där tabletterna.. nu har jag ännu mer ont i rygg och mage men mer blod har inte dykt upp. Folk verkar blöda olika mycket också, jag hade knappt nå ?mens liknande blödningar? under min missfallsdag utan nästan endast klumpigt/koagulerat blod som segt tog sig ut (hängde alltid kvar så fick själv torka bort det-ursäkta för infon)
Har du tänkt åka in på en kontroll eftersom du fått ökade blödningar nu efter två veckor? Jag hörde inte allt barnmorskan sa då jag var så ledsen dagen jag fick veta mitt MA men har för mig att hon sa att om jag skulle få ökade blödningar en period efter missfallsdagen så skulle jag höra av mig till dom för kontroll.
Jag var inne på en kontroll efter en vecka och barnmorskan sa då att allt var borta och att det såg bra ut så jag utgick då från att blödningen skulle vara slut vilket den också i princip var då. Så jag tror att denna blödning som kom nu är mensen för den startade på dag 30 om jag räknar från senaste mens med en cykel på 28 dagar d.v.s. 28,28,30. Jag tänkte ringa in till kk och fråga vad de tror/tänker om det för säkerhets skull.