Varför har han behovet av att kolla på porr?!?
Som rubriken lyder, kan försöka ta det kortfattat.
Jag och min sambo har ett bra sexliv. Vi ligger med varandra VARJE dag, vissa dagar blir det till och med uppåt 2-3 gånger om dagen.
Kan någon snälla svara mig VARFÖR man har behovet av att runka och titta på porr då?? Han gör det dessutom bakom ryggen på mig och nekar det dessutom om jag frågar om han gjort det?
(Anledningen till att jag vet att han tittat på porr samt runkat är för att jag ett flertal gånger kommit hem och känt hur det luktar k*k i hela sovrummet. Sen kan jag även se historiken på vår gemensamma surfplatta vad han har sökt på/tittat på, på sin mobil. Det sistnämnda vet han dock inte om)
Ett fåtal gånger har han erkänt att han kollat på porr och runkat, då har jag även sagt att jag tycker det är jobbigt och att jag blir ledsen med tanke på att det känns som att han inte borde ha behovet!?
Förra veckan hade jag sett att han hade kollat på en viss typ av kategori på en porrsajt som gjorde mig väldigt ledsen då det är långt ifrån vad jag är.
Jag tog upp detta med honom och sa återigen vad jag kände och då sa han att han förstod mig och han tog själv initiavet och sa att han skulle sluta kolla på porr om det var jobbigt för mig.
Denna veckan är jag iväg på annan ort med mitt jobb och då kom vi överens innan om att han skulle be mig om ?runkmaterial istället?. Det gjorde han också.
Jag skickade lite smått och gott till honom och det kändes mycket bättre att veta att han runkade åt bilder/filmer på mig.
Men nu har jag sett på surfplattan att samma tidpunkt som vi hade ?sms-sex? med inslag av bilder och filmer så har han alltså suttit och kollat på porr?? Dög inte jag?
Jag känner mig så fruktansvärt äcklig och mår jätte dåligt! Varför kan han inte bara nöja sig med sex med mig när jag är hemma eller att runka till bilder/filmer på mig?? Varför ska han titta på porr för? Känner mig såå oattraktiv och värdelös... :(