Inlägg från: Lånehajen |Visa alla inlägg
  • Lånehajen

Jobbproblem

skandalon skrev 2019-04-04 08:23:36 följande:
    Nej, jag ser ju hur de får mig att starta upp projekt och utredningar gång på gång som sedan inte används och som aldrig varit tänkta att användas. Lämnar viktigt information för sent så jag blir tvungen att göra om det. Nej det är inte något som behövs och inte heller något som någon annan på avdelningen råkar ut för.
    Allt är förstås möjligt men det låter ändå extremt osannolikt att man skulle slösa resurser, tid och pengar på det sätt du beskriver bara för att driva med dig. Det är ju inte ens ett effektivt sätt att jävlas med dig om du får bra betalt för det onödiga arbete som du utför.

Är du säker på att det inte rör sig om en väldigt inkompetent chef/kollegor? Jag har varit på arbetsplatser där man varit extremt dåliga på att planera, ofta kommit med ny information alldeles för sent, haft massor av ideer åt olika håll med att starta projekt och utredningar som det sedan inte blivit något av med eller som man velat ändra helt och hållet. Ibland föll det på andra men oftast var det på mig då jag jobbar snabbt och är väldigt flexibel med arbetsuppgifter. Slösades friskt ibland på resurser då man inte tänkte två gånger innan man drog igång något.
Svar på tråden Jobbproblem