• Anonym (Vilsen)

Kan hon ha dödat mitt barn?

Många kommer tro att jag är helt ute och cyklar, men Jag e säker på att jag blivit förgiftad under min för övrigt friska graviditet.

Jag var tillsammans med en man, vars familj inklusive systrar ogillade mig starkt, jag är svensk, dom från ett annat land. Dom hatade att jag var gravid.

På ultraljudet i vecka 14 var hon frisk, växte som hon skulle och allt såg bra ut.

Då jag haft druvbörd innan så höll dem extra koll på mig och jag gick på ultraljud i vecka 17 igen där dem märkte att nåt var avvikande och att hon inte växte som hon skulle. Det första min BM frågar mig är om jag tagit droger eller liknande då det såg ganska avvikande ut.

Efter uppföljning med nål i magen o dyl visar det att min dotter som var frisk för några veckor sen, har trisomi 18 och Fick göra abort i vecka 20.

Denna helvetes familjen håller på med svart magi och grejer , hittat inlindade dockor med hår på under min madrass, men jag tror inte på sånt.

Det jag vet iallafall är att hans syrra gav mig ofta krämer och servera mig dricka (hon är apotekare) medans jag var gravid. Fick ofta ont i magen i samband med detta men det var inget jag kopplade förens nu i efterhand. Varken hans syrror eller någon i familjen beklagade sorgen, precis som dem visste redan att nåt skulle hända. Barnmorskans fråga om jag tagit medicin eller droger under min graviditet ekar i mitt huvud dagligen.

Om detta nu stämmer , vad för preparat/medicin kan hon ha gett mig för att förgifta mitt barn?

Dumma svar undanbedes.

• Svar på tråden Kan hon ha dödat mitt barn?
  • Anonym (Tänkefter)
    BurningDiamond skrev 2019-04-05 16:06:10 följande:

TS, du behöver nog hjälp att hantera din förlust. Det är 100% omöjligt att påverka en genetiskt defekt. Att du funderar över om sina svägerskor har förgiftat dig låter som en psykos.

• Anonym (Tänkefter)
    BurningDiamond skrev 2019-04-05 16:06:10 följande:

TS, du behöver nog hjälp att hantera din förlust. Det är 100% omöjligt att påverka en genetiskt defekt. Att du funderar över om sina svägerskor har förgiftat dig låter som en psykos.

Jag håller med dig hela vägen! Att TS försöker se det onda i andra och inte accepterar förlusten låter som psykos.
  • Anonym (MT)
    Anonym (Tänkefter) skrev 2019-04-05 16:58:00 följande:

Jag håller med dig hela vägen! Att TS försöker se det onda i andra och inte accepterar förlusten låter som psykos.

Skärpning nu. TS är antagligen både i chock och sorg, och har tydligt en oro som många redan har hjälpt henne avfärda. Era hobbydiagnoser tillför inget, ni sparkar på en som redan ligger.
  • BurningDiamond
    Anonym (MT) skrev 2019-04-05 18:47:44 följande:
    Skärpning nu. TS är antagligen både i chock och sorg, och har tydligt en oro som många redan har hjälpt henne avfärda. Era hobbydiagnoser tillför inget, ni sparkar på en som redan ligger.
    Det är inte att "sparka på någon som ligger" när man oroar sig för någons mentala välmående. TS tankar är oroväckande, hon drar mystiska och vetenskapligt omöjliga slutsatser.
  • Daphodil
    BurningDiamond skrev 2019-04-05 19:12:35 följande:

Det är inte att "sparka på någon som ligger" när man oroar sig för någons mentala välmående. TS tankar är oroväckande, hon drar mystiska och vetenskapligt omöjliga slutsatser.

Inte särskilt oroväckande, låter fullt naturligt att leta orsaker i sin sorg. Det är inte så snyggt av er att uttala er om en nätfrämlings psykiska hälsa, den vet ni inget om.
  • Tecum
    Humlan88 skrev 2019-04-05 15:08:16 följande:
     varför i hela friden är du tillsammans med en kille med sån familj? Fråga dig själv om du tror på magi, eller om det helt enkelt kan vara så att det var fel på fostret?
    Det är ingen magi, bara vanliga skitstövlar. Om din kille är så svag att  han inte kan få sin familj att uppföra sig så dumpa honom!
  • Tiina87

Indirekt kanske om genen är från fadern och hon också bär på genen. Men inte direkt och inte medvetet. Trisomi Är genetiskt och inget man kan få genom att ta droger, alkohol eller röka under graviditeten. Och tyvärr kan det hända att detta inte upptäcks på först UL.

• Anonym (Psyk)

Jag tror du är psykotisk. Jag va lika när jag hamnade på psyk. Alla va ute efter mina barn och skulle döda dom. Jag sattes i isoleringscell. Du måste ta kontakt med psyk och prata med en psykolog. Genfel får man inte genom förgiftning

• Anonym (Det finns)

Det finns dom som utövar svårt magi. Jag har stött på det. Vissa kan gå så långt att önska andra livet.. vilket jag även bevittnat just nu. I ditt fall vet jag inte men det kan säkert vara så. Lita på din intuition! Jag beklagar verkligen sorgen. Dock så ska du veta att den som utövar svårt magi brukar få tusen nålar tillbaka!

Svar på tråden Kan hon ha dödat mitt barn?