BIM maj
Hej!
Hoppar med här. Påbörjar nu första försöket med andra barnet, har en son som precis fyllt två. Han tog 12 månader att få till så hoppas det går lite fortare denna gång.
BIM 11/5. Tempar och använder Fertility Friend.
Hej!
Hoppar med här. Påbörjar nu första försöket med andra barnet, har en son som precis fyllt två. Han tog 12 månader att få till så hoppas det går lite fortare denna gång.
BIM 11/5. Tempar och använder Fertility Friend.
Hej tjejer. Idag fick jag en fast glad gubbe på CB ägglossningstest. Är det fler här inne som testar för att detektera sin ÄL? Jag tycker detta är så spännande =)
Det blir vårat första försök till ett andra barn.
Ja, verkligen! Å det stämmer väl ihop med appen så det är skönt att allt fungerar som det ska =)
Haha. Jag känner igen det där med att köpa på sig. Men vad härligt att du blev gravid så fort =) Jag tycker väl inte att det borde vara några konstigheter egentligen. Vet inte riktigt hur dom plötsligt skulle fungera sämre efter utgångstid?
Någon av er som äter något kosttillskott för att öka chanserna?
Förvirring i cykeln. FF säger nu att jag hade ägglossning i måndags, på dag 12 vilket är tidigt för mig. Jag borde ha ägglossning idag. Min cykel har varit helt sjukt punktlig sedan jag fick barn från att tidigare ha varit väldigt oregelbunden. Jag brukar ha en lutealfas på 16 dagar så får se var detta landar. Vi var bortresta hos släkten hela påsken så fick bara till det i måndags. Jag tyckte det skulle bli så bra planerat att hinna sexa loss hela denna vecka men nu är det kanske försent haha. Jaja, får väl ta ett test lite tidigare än tänkta BIM och se. Och följa temperaturkurvan.
Negativt test imorse och nu känns allt bara så jävla piss. Ursäkta svordomar men denna karusell är så otroligt utmattande. Att kastas mellan hopp och förtvivlan månad efter månad, det tär så oerhört på än :(
Inväntar mensen och sen gör mig redo för nästa månad.. Hoppas vår bebis kommer till oss snart <3
Så detta hände idag :)
Jag fick tidigare äl än vad jag brukar så jag borde ha BIM på måndag eller tisdag, inte den 11/5. Jag ska iaf ta ett test i morgon och är det negativt så blir det nog inget denna månad. Nu är man ju supernervös inför morgondagen haha
Testade negativt i morse, BIM-3 och det känns kört. Hade väl varit för bra för att vara sant om det tagit sig på första försöket. Inväntar mens och nya tag. Får hoppas på en februaribebis. Grattis alla som plussat!
Jag testade neg på bim-3 men positivt på -1! Så ge inte upp hoppet. Första försöket här också!
Hjälp mig snälla!! :(( Vet inte vad jag ska tro. Kom hem från jobbet. Har inte varit på toa i mer än 8 timmar och tänkte jag kan väl göra en test. Jag gjorde det och det var ett jätte svagt streck, och sen tänkte jag kan göra en ägglösningstest i samma urin. ? ÄL testet visade 2 streck och set satt jag båda Gtestet och ÄL teste jämte varandra för några sekunder ( tittade efter streck ?) och sen efter några sekunder Gtestet var tydligt positivt! Vad ska jag tro? Kan ÄL testet påverka?? Bifogar bilder
Men omg tycker du?? :O ser du det svaga strecket också??
Detta hände precis. Vi har försökt i ett år. Fick kemisk graviditet förra månaden som tog hårt på mig så vi så att nu tar vi en paus i försöken.
Jag har verkligen gjort allt för att inte tänka på det och trodde det var kört för att jag har varit magsjuk och rejält förkyld men det kanske var det som gjorde susen, nedsatt immunförsvar.
Det var det, mensen kom idag så det blir ingen januaribebis för mig. Hoppar över till junigruppen och önskar lycka till alla som väntar på bim och stort Grattis till er som har plussat!