• sidechick

BIM maj

Hoppar in här jag också!

Första försöket för oss, har testat neg bim -5. Kunde inte låta bli men ska hålla mig nu till iaf nån dag efter bim. Lycka till alla och grattis till er som plussat!

Bim 9/5

• sidechick

Grattis till plussen!! ????

Hos mig har ingen mens kommit ännu iallafall.. Inga direkta symptom heller förutom lite molvärk på vänster sida typ mot äggstocken typ? Haft till o från under veckan men ingen större smärta liksom.. återstår o se o mensen kommer, har den inte kommit till lördag provar jag då ???? Vågar inte tro något än men man hoppas ju såklart!

• sidechick

Testade nu mitt på dagen efter att inte ha varit på toa på några timmar, ser jag i syne eller är det två sträck? Ska testa imorgon bitti igen men vill höra vad ni tror till dess!

• sidechick

Kunde inte sova o gick upp och tog ett test. Kan inte tro det är sant?! Va så förberedd på att det skulle ta ett tag! Nu ber jag till högre makter att allt går vägen!
  • sidechick
    Tessi1 skrev 2019-05-10 06:27:05 följande:

Stort grattis <3 första barnet ? Första försöket? Några symptom?

Tack!!

Första försöket och första barnet är det. Inga direkt symptom förutom lite molande värk på vänster sida och halsbränna till o från men inget annat alls som jag kan koppla till graviditet. Ska bli spännande o se hur det kommer ändra sig framöver! :)
  • sidechick
    liebespuppe skrev 2019-05-10 07:38:29 följande:

Grattis!! Plussade också idag.

Grattis till dig med!! :)
Svar på tråden BIM maj