BIM maj
Hej! Hoppar in här. Bim 11/5, första försöket på syskon till sonen född feb-17. Har molvärk/stickningar och dragningar i livmodern och är extremt trött. Men kan såklart vara inbillning. Hoppas iaf!
Hej! Hoppar in här. Bim 11/5, första försöket på syskon till sonen född feb-17. Har molvärk/stickningar och dragningar i livmodern och är extremt trött. Men kan såklart vara inbillning. Hoppas iaf!
Jag hoppar också in här! Grattis alla som plussat :) Vårt 5e försök nu men har inte BIM förrän 17/5. Jag väntar med spänning och det är väl för tidigt att känna några symtom men sen igår har jag haft såååå ont i ryggslutet och den här gången är det inte inbillning haha. Någon mer som fått det? Eller är det alldeles för tidigt?
Då har vi det likadant, jag jobbar också långa pass och sitter aldrig ner, men har gjort det i flera år så det vore konstigt om det kom nu. Har du några fler symtom? BIM snart? :) Jag är kissnödig hela tiden med, känns som uvi, obehagskänsla fast det gör inte ont.
Okej, vad spännande! Symtomen verkar ju lovande *hoppas hoppas* göra gravtest idag eller imorrn? :)
Jag trodde jag skulle ha bim 17/5. Använder NC för första gången och var bombsäker på att jag hade ÄL förra helgen då jag fick negativt ÄL test på fredagen och positivt på lördagen och negativt på söndagen igen men idag ändrade appen och visade att jag hade ÄL i tisdags.. så bim 20/5 :( vi låg både lördag och söndag så antar att vi missat ÄL. Vet inte om jag ska lita på NC eller ÄL-test
Grattis till alla som fått plus :D
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag skulle enligt NC ha BIM 17/5 och enligt appen skulle jag ha haft ÄL i söndags 5/5, vilket stämde överens med det positiva ÄL-testet som fick i lördags 4/5, på söndagen var det negativt igen. Fick exakt samma symtom som du i tisdags-onsdags. Nu på morgonen när jag mätte temperaturen igen så ändrade NC min ÄL-dag till i tisdags 7/5 så nu misstänker jag att det var den jag kände av istället :( men jag förstår inte hur ÄL-testet kunde vara positivt i lördags. Hoppas att dina symtom tyder på graviditet iaf :) du får ta ett gravtest nästa vecka och uppdatera oss!