Inlägg från: Oktoberflicka93 |Visa alla inlägg
  • Oktoberflicka93

BIM maj

Grattis till alla plus!

Själv funderar man fram och tillbaka och känner efter varje eventuellt symtom som kan dyka upp.

Varit smått illamående och grymt trött de senaste dagarna, vill dock minnas att jag vid första graviditeten inte upplevde dessa symtom förrän senare, runt vecka 6-7..

Samtidigt som jag har de diffusa symtomen som nämndes ovan så börjar jag nu känna de typiska kramperna i magen som brukar komma någon dag innan mens, så det talar väl ändå för att mensen kommer på utsatt dag. Bim imorgon, 7/5. Får se om jag vågar mig på att testa eller inte!

• Oktoberflicka93

Tog ett test på bim i förrgår, det är väl så negativt som det bara kan vara.. Har dock stirrat mig blind på bilderna och anar ett svagt svagt streck, någon annan som ser det eller är det bara jag som överanalyserar..?
  • Oktoberflicka93

Ska jag tolka detta som positivt? :o Är på bim +3, men inte helt regelbunden cykel så det kan skilja några dagar hit eller dit.. Taget mitt på dagen..
  • Oktoberflicka93

[quote=79617342][quote-nick]LittleAngelbeat skrev 2019-05-10 14:31:43 följande:[/quote-nick]Hur många dagar är det sedan du hade ägglossning? Är själv på äl+7 idag och funderar när man som tidigast kan se på testerna?[/

Vet inte säkert, varken tempar eller kör ÄL-test. Men någon gång runt 23-24 april enligt appen. Testade på bim den 7/4, men då var det negativt, kanske en antydan till skugga, men inget jag tog som positivt..

• Oktoberflicka93

Veckans tidigare, ganska otydliga test, bekräftades härom dagen med detta! håller tummarna för att det går vägen!
Svar på tråden BIM maj